۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰

معاون فرماندار دشتی خبر داد؛

جذب نیروی انسانی برای سرشماری عمومی کشاورزی در دشتی

جذب نیروی انسانی برای سرشماری عمومی کشاورزی در دشتی

بوشهر- معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشتی از فراخوان جذب نیروی انسانی برای سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز، ظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی ستاد سرشماری کشاورزی در شهرستان دشتی اظهار کرد: در راستای تأمین نیروی انسانی برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی سال ۱۴۰۳، از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌شود. وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند درخواست همکاری خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: این همکاری در زمان سرشماری به صورت تمام‌وقت بوده و هیچ‌گونه تعهد استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند، اما به عنوان یک سابقه ارزشمند در زمینه همکاری‌های آماری و ملی ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: سرشماری عمومی کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است و به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های ملی در حوزه آمار و اطلاعات کشاورزی کشور اجرا می‌شود.

کشاورز اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، دوره آموزش نیروی انسانی جهت آمادگی برای انجام این پروژه از تاریخ ۲۸ مهر به مدت ۶ روز برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از اتمام دوره آموزشی، اجرای سرشماری از تاریخ ۱۲ آبان آغاز و به مدت ۴۵ روز در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

کشاورز یادآور شد: این فرصت همکاری می‌تواند برای داوطلبان به عنوان گامی مؤثر در راستای آشنایی با فرآیندهای آماری و تقویت سوابق حرفه‌ای تلقی شود.

وی گفت: سرشماری عمومی کشاورزی یک فعالیت ملی است که نقش مهمی در جمع‌آوری داده‌های دقیق و به‌روز از وضعیت کشاورزی کشور ایفا می‌کند و این اطلاعات، مبنای برنامه‌ریزی‌های آتی در بخش کشاورزی خواهد بود.

کد خبر 6250835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha