۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه:

۱۵۲روستای شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه تنها یک زمین چمن دارند

۱۵۲روستای شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه تنها یک زمین چمن دارند

زنجان- نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: در ۱۵۲ روستای این حوزه انتخابیه تنها یک زمین چمن مصنوعی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور علیمردانی در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی ابهر به دیدار اخیر خود با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد وگفت: در جریان این دیدار و پیگیری تکمیل طرح‌های ورزشی، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به حوزه ورزش و جوانان شهرستان‌های حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

علیمردانی تصریح کرد: پیگیری و تسریع در تکمیل و به سرانجام رساندن سالن بدمینتون خرم‌دره، زمین چمن شریف‌آباد، سالن‌های ورزشی عمیدآباد و قلعه حسینیه، پروژه سالن سه هزار نفره ابهر، دیوارکشی سالن عسلک، تکمیل دیواره سنگ‌نوردی و پیست موتورسواری از دیگر موارد مطرح شده در دیدار با وزیر ورزش و جوانان بود.

وی با بیان اینکه قبلاً نیز ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این حوزه جذب شده بود، اظهار داشت: در ۱۵۲ روستای حوزه انتخابیه شامل شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه فقط یک زمین چمن در حال اجرا داریم و سرانه ورزشی در این شهرستان‌ها با کمبودهای بسیاری مواجه است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از استقبال نکردن سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ورزش گلایه و به مشکل ممانعت از خدمات‌رسانی اورژانس و جمعیت هلال احمر به مراکز تربیت بدنی اشاره و تأکید کرد: پیگیر رفع خلأ قانونی این موضوع در سطح ملی هستیم.

کد خبر 6250963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha