۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۳

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم:

نیمی ازتماس‌های سامانه فوریت‌های پلیس در قم منجر به عملیات می‌شود

نیمی ازتماس‌های سامانه فوریت‌های پلیس در قم منجر به عملیات می‌شود

قم- جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بیش از نیمی از تماس‌های سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به عملیات و حضور فیزیکی در صحنه جرم ختم می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر نصیری بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سامانه پاسخگویی فوریت‌های پلیس ۱۱۰ همواره پاسخگوی شهروندان و رسیدگی به مسائل آنها است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: همکاران فراجا پس از دریافت شکایات و خواسته‌های شهروندان سریعاً نسبت به پیگیری مسائل در بحث وقوع حادثه حضور پیدا می‌کنند.

وی ابراز کرد: اکثر تماس‌های شهروندان به سامانه فوریت‌های پلیس یا همان سامانه ۱۱۰ نیاز به حضور عملیاتی در صحنه وقوع جرم دارد که این شرایط حساس‌تر است و بخشی دیگر پاسخگویی با سوالات و مسائل مردم شریف اختصاص دارد.

سرهنگ نصیری ادامه داد: بیش از نیمی بر تماس‌های سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به عملیات و حضور فیزیکی در صحنه جرم ختم می‌شود و نیروهای فراجا در کلانتری‌ها، پلیس‌های راهور پاسخگوی خواسته مردم عزیز هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پلیس همواره گشت‌های خود در کوی و برزن‌ها و معابر سطح استان قم انجام می‌دهد و در صورت ارتکاب جرم چه به صورت شهودی یا تلفنی صورت جلسه به مرکز انتقال داده می‌شود.

وی تصریح کرد: تفاوت سامانه ۱۹۷ با ۱۱۰ این است که فراجا در این سامانه گزارشات، انتقادات و پیشنهادات مردم را دریافت می‌کند و برای رسیدگی به مشکلات به رده‌های مافوق ارجاع داده می‌شوند.

سرهنگ نصیری خاطرنشان کرد: سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم روز چهارشنبه مورخ هجدهم مهرماه و همزمان با هفته انتظامی از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱ در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) واقع در خیابان امام (ره)، جنب کلانتری ۱۷ پاسخگوی مشکلات مردم خواهد بود.

کد خبر 6251103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha