۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۴

اردوغان:

لابی صهیونیستی برخی از دانشگاه‌های جهان را تحت سلطه قرار داده است

لابی صهیونیستی برخی از دانشگاه‌های جهان را تحت سلطه قرار داده است

رئیس‌جمهور ترکیه امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید آموزش عالی در آنکارا گفت: لابی صهیونیستی برخی از دانشگاه‌های جهان را تحت سلطه قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز سه شنبه طی سخنرانی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید آموزش عالی در آنکارا به تحولات غزه پرداخت و تصریح کرد: در جریان نسل‌کشی غزه، دولت‌های غربی برای محافظت از اسرائیل آزمون بسیار بدی را پشت سر گذاشتند که طی آن اعتبار خود را از دست دادند.

رئیس‌جمهور ترکیه اضافه کرد: نسل‌کشی اسرائیل در غزه بار دیگر نشان داد که لابی صهیونیست معتبرترین دانشگاه‌های جهان را نیز تحت سلطه قرار داده است.

وی دیروز نیز گفته بود: نتانیاهو و گروه جنایتکارش متوقف می‌شوند. اسرائیل دیر یا زود تاوان نسل‌کشی را که یک سال است در غزه به راه انداخته، پرداخت خواهد کرد. همانطور که اتحاد مشترک بشریت هیتلر را متوقف کرد، نتانیاهو و شبکه جنایتکار او نیز به همین ترتیب متوقف خواهند شد. کسانی که در غزه، فلسطین و لبنان کشته می‌شوند فقط زنان، کودکان، نوزادان و غیرنظامیان بی‌گناه نیستند؛ بلکه این انسانیت و نظام بین‌المللی است که قربانی می‌شود.

کد خبر 6251170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha