۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۸

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان خبرداد؛

کمک بیش از ۲۵ میلیارد تومانی خیران گلستانی در جشن عاطفه ها

کمک بیش از ۲۵ میلیارد تومانی خیران گلستانی در جشن عاطفه ها

گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: امسال با حضور ۲۶۰ مرکز نیکوکاری، دفاترکمیته امداد و موسسات خیریه بیش از ۲۵ میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه ها جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگاران مهر، عیسی بابایی شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال با کمک خیران و مراکز نیکو کاری و دستگاه‌های اجرایی جشن عاطفه‌ها برگزار شد که تا کنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پک لوازم التحریر در استان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: امسال با همکاری یکی از بانک‌های استان ۵۲۰ لوازم التحریر که هر بسته به ارزش یک میلیون تومان است برای دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: با توجه به اینکه استان گلستان دارای ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش است این آمادگی وجود دارد لوازم التحریری که بیشتر از این عدد جمع آوری شد را در ادامه سال تحصیلی در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

وی یادآور شد: سال گذشته با کمک خیران و مراکز نیکوکاری بیش از ۲۰ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک جمع آوری شد که امسال هم با حضور ۲۶۰ مرکز نیکوکاری و کمیته امداد و مؤسسات خیریه این رقم به بیش از ۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

بابایی با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۷۰ نفر از دانش آموزان در استان بازگشت به تحصیل داشتیم، اظهار کرد: امسال تمام سعی خود را خواهیم کرد دانش آموزانی که در حوزه ابتدایی تحت پوشش امداد هستند ترک تحصیل نکنند.

کد خبر 6251250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha