حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست

حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۴۵ بعد از ظهر روز سه‌شنبه هشتم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در جنگل‌های المناره را با چندین موشک هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر روز سه‌شنبه هشتم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در منطقه مارون الراس را با چندین موشک هدف قرار دادند.

همچنین ساعت ۴ بعد از ظهر امروز به وقت محلی نیز تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین المطله هم از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان موشک‌باران شد.

علاوه بر این ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر امروز به وقت محلی نیز رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «یعرا» را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

کد خبر 6251255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha