۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۹

دادستان عمومی و انقلاب آبادان:

وکیل قلابی در چنگال قانون گرفتار شد

وکیل قلابی در چنگال قانون گرفتار شد

اهواز - دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: با ورود دستگاه قضایی به یک پرونده جعل اسناد در شهرستان آبادان، وکیل قلابی و همدست وی در چنگال قانون گرفتار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله زندی سه شنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت غیرقانونی یکی از کارآموزان وکالت، تحقیقات مقدماتی آغاز و مشخص شد متهم به هویت م. م با همدستی برادر خود به هویت ح. م اقدام به جعل اوراق قضائی (دادنامه، مکاتبات قضائی، سو پیشینه، امضای همکاران قضائی دادگاه تجدیدنظر و معاون دادستان آبادان و معاون دادستان خرمشهر) کرده و مبالغی را در قبال این اقدامات دریافت کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان افزود: در این راستا تیم عملیات حفاظت و اطلاعات با هماهنگی دادستانی آبادان اقدام به جلب نامبردگان کرد و پس از تشکیل پرونده قضائی در شعبه ۵ بازپرسی، متهمان به اتهام مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع، کلاهبرداری، مشارکت در جعل اسناد متعدد، معاونت در ادعای اعمال نفوذ نزد مقامات رسمی، تفهیم اتهام شدند.

وی ادامه داد: پس از دستور دادستان مبنی بر بازرسی از منزل متهمان، اوراق و مستندات کافی برای اتهامات صورت جلسه و جمع‌آوری شد و با توجه به اقرار صریح متهمان به اتهامات خود، پس از تکمیل اظهارات، با قرار بازداشت موقت به زندان سپیدار اهواز معرفی شدند.

کد خبر 6251262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha