۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۸

فرماندار دشتی:

نگاه مدیران باید همواره معطوف به منافع مردم باشد

نگاه مدیران باید همواره معطوف به منافع مردم باشد

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: نگاه مدیران باید همواره معطوف به منافع مردم باشد و اقداماتشان در راستای خدمت به جامعه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: دشمن دیگر هیچ حرفی برای گفتن مقابل عظمت و اقتدار این نظام ندارد.

فرماندار دشتی افزود: ما از دوران دفاع مقدس آموخته‌ایم که هر کاری اگر برای خدا انجام شود، خداوند نیز یاری خواهد کرد.

بحرانی به اهمیت حرکت‌های ایثارگرانه در دفاع از مظلومیت اشاره کرد و گفت: خداوند همواره این مسیر را هدایت می‌کند.

بحرانی در ادامه به عملیات «وعده صادق ۲» اشاره کرد و بیان داشت: این عملیات کمتر از نیم ساعت به طول انجامید و برای جهانیان به‌عنوان یک دستاورد نظامی شگرف و باور نکردنی مطرح شد.

وی اظهار داشت: خیلی‌ها تصور می‌کردند که ما توان پاسخگویی نداریم، اما پس از آن، جمعه نصر نشان داد که ما می‌توانیم، روزی که بیش از ۲ میلیون نفر در مصلی و در دفاع از حریم ولایت ایستادند، شاهد قدرت بی‌نظیر ملت ایران بودیم.

بحرانی با مقایسه شرایط داخلی و بین‌المللی، تصریح کرد: در جهان امروز، سردمداران رژیم صهیونیستی با کوچک‌ترین شلیکی به پناهگاه می‌روند، اما رهبر آزاده ما با اقتدار و شجاعت در میدان حاضر می‌شود.

وی با بیان اینکه پیروزی همواره به نفع جبهه مقاومت خواهد بود، پیش‌بینی کرد: در آینده‌ای نزدیک، شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

بحرانی به تقدیر از مدیران شهرستان دشتی به دلیل تلاش‌هایشان در حوزه عمران و آبادانی اشاره کرد و افزود: سفر استاندار بوشهر به شهرستان نشان داد که ایشان از عملکرد مدیران رضایت بالایی دارد و ما از حمایت‌های استاندار و معاونین ایشان قدردانی می‌کنیم.

فرماندار دشتی همچنین بر لزوم توجه مدیران به مردم و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها تأکید کرد و گفت: نگاه مدیران باید همواره معطوف به منافع مردم باشد و اقداماتشان در راستای خدمت به جامعه صورت گیرد.

بحرانی با تأکید بر اهمیت تاریخی روز ۱۶ مهر، این روز را به عنوان یکی از روزهای درخشان در تاریخ ایران اسلامی معرفی کرد و یادآور شد: این روز، که از استان بوشهر و شهرستان دشتی طلوع کرده، همواره درخشان باقی خواهد ماند.

بحرانی به آغاز طرح سرشماری کشاورزی اشاره کرد و از مدیران درخواست کرد تا همکاری لازم را با ستاد سرشماری انجام دهند.

وی همچنین از مردم شهرستان خواست که مثل همیشه با آمارگیران همکاری داشته باشند تا سرشماری به بهترین شکل ممکن انجام شود.

فرماندار دشتی همچنین از مدیران خواست تا در برگزاری نماز جماعت در ادارات و مدارس تلاش بیشتری داشته باشند و این سنت ارزشمند را ترویج دهند.

در پایان «سیده محدثه حسینی» به عنوان مشاور بانوان فرماندار معرفی شد.

کد خبر 6251271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha