۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۸

مدیرعامل آب و فاضلاب خوی خبر داد؛

واگذاری بیش دو هزار و ۲۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی

واگذاری بیش دو هزار و ۲۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی

ارومیه-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی، از واگذاری دو هزار و ۲۷۴ فقره انشعاب آب و فاضلاب در شش ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله سلطانی در این زمینه اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، موفق به واگذاری دو هزار و ۲۷۴ فقره انشعاب آب و فاضلاب به شهروندان شهرستان خوی شدیم که از این تعداد، یک هزار و ۵۰۳ فقره مربوط به انشعاب آب و ۷۷۱ فقره به انشعاب فاضلاب است.

وی با بیان اینکه این اقدام نشان‌دهنده تلاش و همت مجموعه کارکنان شرکت در جهت بهبود خدمات‌رسانی به مردم و تأمین آب شرب و بهداشت عمومی در شهرستان خوی است، افزود: واگذاری انشعابات آب و فاضلاب در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و توسعه زیرساخت‌های آبی انجام شده است.

سلطانی همچنین به برنامه‌های آینده این شرکت اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با اجرای پروژه‌های جدید، به توسعه شبکه آب و فاضلاب شهرستان ادامه دهیم و نیازهای روزافزون شهروندان را برآورده کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در پایان، از شهروندان خواست تا در مصرف بهینه آب کوشا باشند و هرگونه مشکل یا درخواست خود را با این شرکت از طریق سامانه ۱۲۲ در میان بگذارند.

کد خبر 6251299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha