۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۲

فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین:

تنفس مصنوعی امریکا به اسرائیل به زودی تمام خواهد شد

تنفس مصنوعی امریکا به اسرائیل به زودی تمام خواهد شد

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین گفت: تنفس مصنوعی امریکا به اسرائیل به زودی تمام خواهد شد و مجبور هستند او را دفن کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه سه‌شنبه در تجمع بزرگ «لبیک یا خامنه‌ای» که در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار شد اظهار کرد: جبهه مقاومت و صف آرایی که امروز در برابر اسرائیل شکل گرفته دارای یک عقبه طولانی است.

وی با بیان اینکه اسرائیلی ها سال‌ها در این سرزمین برای هویت غیر حقیقی تلاش می‌کنند عنوان کرد: نه سرزمین برای آنها است و نه ایدئولوژی خیالی آنها متعلق به آن سرزمین است و همه چیزی که آنها مدعی داشتن آن هستند جعلی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (ع) استان قزوین ادامه داد: امروز ملت و جوانان فلسطین برای آنکه حقیقت و آن سرزمین مال آنها است و حق حاکمیت خود را بر آن سرزمین دارند به میدان آمدند.

وی تصریح کرد: امروز همه فهمیده اند که حقیقت آن نیست که سال‌های سال در رسانه‌های دروغین گفته می‌شود بلکه حقیقت، فلسطین و غزه و ملت‌های مسلمان غرب آسیا و جبهه مقاومت است.

رفیعی بیان کرد: امروز شعار قدس از غرب آسیا به شعاری جهانی تبدیل شده و دیگر تنها جمعه آخر ماه رمضان روز قدس نیست بلکه همه روزها به روز قدس تبدیل شده و ملت‌ها در همه جای دنیا آگاه شده اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال پیش امریکا و غرب پادگانی نظامی به نام اسرائیل در فلسطین ایجاد کردند اما امروز ملت ایران و جبهه مقاومت تمام افسانه آنها را شکست داد، ادامه داد: برای حفاظت از این پادگان نظامی دیوارهای بلندی کشیدند تا از خودشان محافظت کنند اما مجاهدان جبهه مقاومت آرزوی آمریکا و غربی‌ها را به قبرستان بردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: روزگاری به دنبال ساختن خاورمیانه جدید و شعار نیل تا فرات برای اسرائیل بودند اما این پادگان نه تنها بزرگ نشد بلکه روز به روز کوچک‌تر شد و امروز توان حفاظت از خود را نیز ندارد.

وی با بیان اینکه تنفس مصنوعی امریکا به اسرائیل به زودی تمام خواهد شد و مجبور هستند او را دفن کنند، اضافه کرد: رژیمی که تا چندی پیش برای گسترش و شهرک سازی و توسعه خود می‌جنگید امروز اعلام می‌کند که برای بقا می‌جنگد.

سردار رستمعلی رفیعی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دو دیدار خود تمام جنگ روانی دشمن را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: دیدار با نخبگان و حضور در نماز جمعه نصر توسط مقام معظم رهبری نشان از صلابت او به عنوان فرمانده اصلی این میدان دارد.

وی با بیان اینکه به ملت لبنان و غزه قول می‌دهیم که آنها را تنها نخواهیم گذاشت، تاکید کرد: سید حسن نصرالله مطیع محض رهبری بود و ۳۰ سال حزب الله را در یک میدان حقیقی بزرگ کرد و امروز تربیت یافتگان کلاس او صاحبان این میدان بزرگ هستند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان با بیان اینکه شخصیت سید حسن نصرالله به یک مکتب تبدیل شده است، یادآور شد: باید به سراغ منطق و راه او و استمرار عمل او برویم.

کد خبر 6251318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha