۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۳

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

رهاسازی دست کودک ۳ساله از گلویی چرخ گوشت در کرمانشاه

رهاسازی دست کودک ۳ساله از گلویی چرخ گوشت در کرمانشاه

کرمانشاه- رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از رهاسازی دست کودک ۳ساله از گلویی چرخ گوشت در کرمانشاه خبر داد.

آتش‌پاد غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظهر روز گذشته کادر پزشکی بخش اورژانس بیمارستان طالقانی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و اعلام کردند که با توجه به گیر کردن دست یک کودک ۳ ساله در چرخ گوشت به حضور امدادگران این سازمان برای کمک به فرد آسیب‌دیده احتیاج دارند.

وی افزود: در پی این تماس ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی گروه امداد و نجات ایستگاه‌های شماره یک و نجات مرکزی را به همراه تجهیزات تخصصی مورد نیاز به این مرکز درمانی اعزام کرد.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که دست چپ یک کودک سه ساله در قسمت گلویی یک دستگاه چرخ گوشت گرفتار شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص برش و با احتیاط کامل، قسمت گلویی چرخ گوشت را برش داده و دست کودک را از داخل چرخ گوشت رها سازی کردند.

آتش‌پاد رضایی خاطرنشان کرد: در ادامه کودک سه ساله در حالی که دچار آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه انگشتان دست شده بود، برای اقدامات بعدی به عوامل درمانی تحویل داده شد.

وی با توصیه به مردم در خصوص جلوگیری از حوادث مشابه، گفت: برای پیشگیری از چنین حوادثی باید از چرخ گوشت‌های خانگی و صنعتی استاندارد استفاده کرد و هنگام کار با این دستگاه‌ها و همچنین وسایل برقی نکات ایمنی را رعایت نمود.

کد خبر 6251481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha