۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۴۰

شهردار قرچک خبر داد؛

جابه جایی ۴۷۰۰ دانش‌آموز قرچکی با سرویس مدرسه از طریق سامانه سپند

جابه جایی ۴۷۰۰ دانش‌آموز قرچکی با سرویس مدرسه از طریق سامانه سپند

قرچک- شهردار قرچک از جابه جایی ۴۷۰۰ دانش‌آموز با سرویس مدرسه از طریق سامانه سپند در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خرمی شریف صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون حدود ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از اولیای دانش‌آموزان جهت استفاده از سرویس مدرسه در سامانه سپند ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه والدین و شرکت‌ها بدون دخالت مدیران مدارس اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند و انتخاب نوع سرویس می‌کنند، گفت: تاکنون در این سامانه ثبت‌نام که حدود ۲۵۰۰ نفر از این تعداد ثبت و ساماندهی شدند و تعداد ۲۲۰۰ نفر دیگر نیز در سامانه ثبت و توسط شرکت‌ها ساماندهی می‌شوند.

شهردار قرچک بیان داشت: پس از فراخوان ثبت‌نام شرکت‌های متقاضی در این حوزه سه شرکت توسط کارگروه سرویس مدارس تأیید و فعالیت خود را آغاز کردند.

خرمی شریف تشریح کرد: شرکت‌های مجری حمل‌ونقل دانش‌آموزشی نسبت به فراخوان و جذب رانندگان اقدام و سپس رانندگان با مراجعه به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری و تکمیل مدارک جهت فعالیت به شرکت مربوطه معرفی شدند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر تعداد ۳۰۹ راننده متقاضی در سامانه سپند ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود ۲۳۵ راننده در سامانه سپند تأیید و مجوز فعالیت خود را دریافت کرده و الباقی نیز در مرحله تأیید می‌باشند.

کد خبر 6251499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha