۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۶

رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی:

دهمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشوردر تبریز برگزار می شود

دهمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشوردر تبریز برگزار می شود

تبریز-رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی گفت: دهمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشوردر تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دهمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشور در دو شاخه اسکای و ورتیکال به میزبانی آذربایجان شرقی در منطقه سهند برگزار می‌شود.

میرعلی آقاسیدی رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان رده سنی آزاد و همچنین در چهار رده سنی پیشکسوتان روز جمعه ۲۰ مهر ماه سال جاری در منطقه سهند تبریز برگزار خواهد شد.

آقاسیدی در مراسم رونمایی از پوستر این مسابقات گفت: طبق پیش بینی انجام یافته ۱۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در مسابقات حضور خواهند داشت که با تفکیک‌های انجام یافته در بخش‌ها و رده‌های مختلف میزبان برگزاری ۲۰ دسته رقابتی در یک روز خواهیم بود که طراحی مسیر این مسابقات نیز در سطحی متفاوت‌تر از مسابقات قبلی کشور انجام گرفته و امیدواریم رقابت‌های جذابی را در این رشته ورزشی شاهد باشیم.

گفتنی است محل برگزاری مسابقات که با نام "پیست اسکی سهند" نیز شناخته می‌شود در جنوب شرقی تبریز قرار گرفته و با گذر از پلیس راه تبریز به سمت تهران در فاصله حدود ۲۷ کیلومتری پس از روستای های ایرانق - متنق و ثمرخزان و با صرف زمان تقریبی حدود ۴۵ دقیقه با خودرو قابل دسترسی است.

کد خبر 6251519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha