۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

یک‌هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

یک‌هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

شهرکرد-فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک‌هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبرداد و گفت: در این مدت ۲۲ پرونده قاچاق کالا در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین امجدیان اظهار کرد: بیشترین کالای قاچاق کشف شده لوازم خانگی، دستگاه‌های صوتی و تصویری و لوازم آرایشی بود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت مردم در حوزه امنیت گفت: امنیت پایدار حاصل مشارکت مردم و تمام دستگاه‌های اجرایی است.

امجدیان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سرقت در استان ۱۰ درصد کاهش و کشفیات سرقت ۱۷ درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دستگیری مجرمان در حوزه‌های مختلف ۲۰ درصد نسبت به زمان مشابه پارسال افزایش داشته، افزود: در سال جاری ۲۹ باند سرقت در استان شناسایی و متلاشی شده است.

امجدیان با اشاره به اینکه نظارت بر اماکن عمومی و صنفی از ابتدای سال در استان ۲۰ درصد افزایش داشته است افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۴ واحد صنفی متخلف با دستور قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیشترین تصادفات در استان در مسیرهای فرعی و بر اثر بی‌احتیاطی رانندگان رخ می‌دهد گفت: فوتی تصادفات در سال جاری ۱۰ درصد کاهش یافته است.

امجدیان افزود: ۲۸۳ فقره پرونده در حوزه جرایم سایبری در استان تشکیل و بیش از ۱۱۴ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6251600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha