۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴

توجه به نگاه نوجوانان در جشنواره کودک ضروری است

توجه به نگاه نوجوانان در جشنواره کودک ضروری است

اصفهان - دبیر کمیته خبرنگاران سی وششمین جشنواره فیلم کودک گفت:انعکاس اخبار جشنواره توسط نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه نوع نگاه آنها برخاسته از حس و حال کودکی است.

بهناز عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۸ سرفصل آموزشی در قالب کارگاه برای خبرنگار نوجوان با حضور اساتید برگزار شد تا خبرنگاران نوجوان را برای تولید خبر ومحتوا در ایام جشنواره آماده کنیم.

وی گفت این کارگاه‌ها با سرفصل‌هایی مانند سواد رسانه، خبرنویسی، هوش مصنوعی و تصویربرداری، فیلم‌برداری با دوربین و تدوین ویژه منتخبان خبرنگاران نوجوان برگزار شد.

دبیر کمیته خبرنگاران سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ضمن تاکید بر کشف استعدادها و پرورش آنها ادامه داد: نوجوانانی که توانمندی و استعداد ویژه‌ای داشته باشند در طول جشنواره به صورت خود جوش نسبت به تولید اثر و محتوا و خبر اقدام می‌کنند، ضمن اینکه طبق برنامه این خبرنگاران روزانه تعداد مشخصی باید خبر تولید کنند و مستعدان و علاقمندان تلاش بیشتری در این حوزه می‌کنند.

وی ادامه داد: تولید خبر و انتشار آن در تمام جشنواره‌ها و رویدادها نیاز است و این جشنواره به دلیلی اینکه ویژه کودکان و نوجوانان است، حضور و انعکاس اخبار توسط نوجوانان اهمیت ویژه‌ای برای ستاد جشنواره دارد چرا که نوع نگاه و اظهارنظر نوجوانان برخاسته از حس و حال کودکان ونوجوانان است و نیاز است به این نگاه توجه ویژه داشته باشیم.

کد خبر 6251612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha