۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲

عبدلیان پور:

مرکز وکلا به دنبال وحدت و همدلی در خانواده بزرگ قوه قضائیه است

مرکز وکلا به دنبال وحدت و همدلی در خانواده بزرگ قوه قضائیه است

رئیس مرکز وکلا قوه قضاییه، گفت: مرکز وکلا به دنبال وحدت و همدلی در خانواده بزرگ قوه قضائیه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاحیه بازی‌های فوتسال جام «صلح و سازش» با حضور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و به همراه جمعی از مقامات استان البرز در شهر کرج برگزار شد. حسن عبدلیان پور درباره نیت از برگزاری این جام گفت: مرکز به نیابت از قوه قضائیه به بهانه ایجاد دادگاه‌های صلح و سازش در کشور اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال بین تمام اعضا و خانواده بزرگ قوه قضائیه کرده است.

وی در مورد شرکت کنندگان در این جام افزود: استقبال عزیزان در دادگستری‌های کل استان‌ها، ضابطین و قضات محترم، نیروی انتظامی، ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه بسیار چشم گیر بود و ما با حضور بیست استان با ۲۸۰ تیم و ۴ هزار ورزشکار یک رکورد ورزشی ثبت کردیم.

رئیس مرکز با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد وحدت و همدلی و مودت بین خانواده بزرگ قوه قضائیه بود، گفت: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای تحقق این هدف، این اقدام مهم ورزشی را به عهده گرفت و در کنار کارهای بزرگی امروز در مرکز در حال انجام و شکل‌گیری است این رویداد هم یک اقدامی ماندگار شد، که مایه تحسین همت و غیرت خانواده بزرگ قوه قضائیه است.

عبدلیان پور همچنین در مورد کیفیت برگزاری این بازی‌ها بیان داشت: طی چندین ماه این مسابقات در کشور برگزار شد و پوشش رسانه‌ای خوبی صورت گرفت و موجب استقبال و هیجان شرکت کنندگان گردید که حقیقتاً نظم برگزاری آن قابل تقدیر است.

وی افزود: پس از برگزاری مسابقات دور مقدماتی ۲۰ تیم به مرحله پایانی راه پیدا کردند و امروز در استان البرز و شهر کرج شاهد دور پایانی این مسابقات خواهیم بود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با قدردانی از خانواده بزرگ قوه قضائیه و سایر بخش‌هایی که در این مسابقات شرکت کردند بیان داشت: امیدواریم ماحصل نتیجه معنوی این مسابقات به دوستی و مودت و تحکیم روابط عاطفی بیشتر بین همه عزیزان در خانواده قوه قضائیه منجر شود چرا که هدف اصلی از برگزاری این مسابقات همین امر بوده است.

کد خبر 6251619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha