۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۱

فرماندار ویژه ملایر مطرح کرد؛

جشنواره مبل و منبت ملایر در پنجمین دوره برگزاری خود، رکورد زد

جشنواره مبل و منبت ملایر در پنجمین دوره برگزاری خود، رکورد زد

همدان ـ فرماندار ویژه ملایر گفت: جشنواره مبل و منبت در پنجمین دوره خود با فروش بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال موفق ترین دوره را رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسماعیلی روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر، اظهار کرد: به واسطه برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی مبل و منبت و ۱۵ جشنواره دیگر در سراسر شهرستان، هزاران گردشگر وارد ملایر شد و رونق اقتصادی بسیار خوبی را در ملایر شاهد بودیم.

وی افزود: جشنواره مبل و منبت در پنجمین دوره خود با فروش بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال موفق‌ترین دوره را رقم زد که این حاصل وفاق و همدلی، انسجام و مدیریت خوب بین مجموعه دولتی و بخش خصوصی است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه امسال با برگزاری ۱۵ جشنواره متنوع، شعار «ملایر شهر جشنواره‌ها» تحقق عینی یافت، افزود: در مدت زمان یک ماه برگزاری جشنواره‌ها، ملایر در صدر اخبار شهرهای کشور بود و گردشگران و مسافران بسیاری از نقاط مختلف ایران، از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و توریستی این شهر بازدید کردند.

اسماعیلی ضمن قدردانی از تمامی مجموعه این شهرستان، نمایندگان مجلس، فعالان هنرصنعت مبلمان منبت و همراهی خوب اصحاب رسانه، بیان کرد: ۶۰۰ واحد نمایشگاهی مبلمان منبت ملایر فروش خوبی را ثبت کردند و پیرو آن بسیاری از صنوف دیگر، مراکز اقامتی و رفاهی رونق خوبی را تجربه کردند.

کد خبر 6251639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha