۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸

فرماندار کرج:

کنگره شهدا باید از غنای کافی برخوردار باشد

کنگره شهدا باید از غنای کافی برخوردار باشد

کرج- فرماندار ویژه کرج گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به این فرهنگ فاخر، کنگره شهدا باید از غنای کافی برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی رمضانی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی کنگره شهدا خواستار برگزاری برنامه‌ای غنی و پرمحتوا شد و مطرح کرد: کمیته‌هایی مختلفی در راستای برگزاری این کنگره برنامه‌ریزی شده‌اند.

وی با بیان اینکه این کنگره به‌دنبال معرفی بهتر خانواده‌های معظم شهدا و نشر آثار آنهاست، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به این فرهنگ فاخر، کنگره شهدا باید از غنای کافی برخوردار باشد.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های شاخص این کنگره می‌توان به برنامه‌ریزی برای تکریم و تجلیل از همه خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد.

به گفته رمضانی، این کنگره می‌تواند به خوبی جایگاه والای شهدا و ارزش‌های معنوی آن‌ها را در جامعه تبیین کند چراکه ارائه برنامه‌ها به‌گونه‌ای زمان‌بندی شده که مبتنی بر محتوای فرهنگی و خلاقانه باشد.

وی با تاکید بر ضرورت جذابیت این کنگره به منظور تأثیرگذاری بر نسل جوان اظهار کرد: این کنگره فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته و نسل جدید با این فرهنگ غنی آشنا شود.

کد خبر 6251652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha