۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷

حجت‌الاسلام پورخاقان:

سیاست پیشگیری از وقوع جرم در اولویت کار سازمان قضائی است

سیاست پیشگیری از وقوع جرم در اولویت کار سازمان قضائی است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با وزیر دفاع گفت: سیاست پیشگیری از وقوع جرم در اولویت کار سازمان قضائی است، اما در جرایم عمدی و مهم با مجرمین، قاطع برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در ادامه افزود: هر اندازه که لازم باشد سازمان قضائی نیروهای مسلح در جهت صیانت و سلامت از وزارت دفاع همچون گذشته قدم بر خواهد داشت.

وی افزود: سیاست پیشگیری از وقوع جرم در اولویت کار سازمان قضائی است، اما در جرایم عمدی و مهم با مجرمین، قاطع برخورد می‌شود.

امیر سرتیپ نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم در این دیدار ضمن قدردانی از حضور رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور، از حمایت‌ها و همراهی‌های مجموعه سازمان قضائی نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این دیدار گزارشی از عملیات طوفان الاقصی ۲ و نقش‌آفرینی‌های این وزارت به رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور ارائه کرد.

در این دیدار، کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، بیگمرادی معاون نظارت و بازرسی، یزدانیان معاون قضائی و حقوقی، افتخاری رئیس سازمان قضائی استان تهران و کاظم نژاد مدیرکل حوزه ریاست سازمان قضائی نیروهای مسلح حضور داشتند.

کد خبر 6251665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha