۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵

در واحد رشت؛

نمایشگاه صنایع خلاق دانشجویان دانشگاه آزاد افتتاح شد

نمایشگاه صنایع خلاق دانشجویان دانشگاه آزاد افتتاح شد

نمایشگاه صنایع خلاق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نمایشگاه صنایع خلاق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور دکتر عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده افتتاح شد.

نمایشگاه صنایع خلاق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در هشت غرفه به مساحت ۸۰ متر مربع شروع به کار کرد که دارای غرفه های پوشاک، صنایع دستی، صنایع غذایی و سایر تولیدات دانشجویان است.

قاسمی همچنین در شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب خصوصاً سید مقاومت، با اشاره به نقش زنان و خانواده در این تغییرات ، گفت: ۳۰ درصد از اساتید و کارکنان و نزدیک به ۶۰ درصد از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را زنان تشکیل می‌دهند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بانوان دردانشگاه تاکید کرد و افزود: ایجاد فضایی مناسب برای رشد علمی و فرهنگی بانوان در دانشگاهها می تواند به رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی که دختران دانشجو با آن مواجه‌اند، کمک کند.

قاسمی ایجاد مراکز مشاوره را در دانشگاهها مهم دانست و افزود: مراکز مشاوره در حل مسائل دانشجویان نقش مهمی دارند.

وی خواستار حمایت از حوزه زنان و خانواده شد و بر اهمیت ایجاد فضای اختصاصی دختران در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت از فعالیت های امور زنان و خانواده در جهت شبکه سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

کد خبر 6251775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha