۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

معاون امور ورزشی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی با هدف ترویج ورزش همگانی

اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی با هدف ترویج ورزش همگانی

شهرکرد-معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:برنامه‌های هفته تربیت بدنی در راستای ترغیب جامعه به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و ترویج ورزش همگانی در استان برگزار می‌شود.

عبدالله جهانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور ۲۶ لغایت دوم آبان ماه به نام هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است و نشان از اهمیت نقش ورزش در سلامت جامعه، ایجاد شور نشاط، کاهش آسیب‌های اجتماعی و هزینه‌های درمانی به‌ویژه در دوران سالمندی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ سبک زندگی سلامت محور در جامعه افزود: برنامه‌های هفته تربیت بدنی در راستای ترغیب جامعه به شرکت در فعالیت‌های ورزشی، آشنایی با اقشار مختلف جامعه با فواید ورزش در سلامت جسمی و روحی فردی و اجتماعی افراد، ترویج ورزش همگانی، اشاعه سبک زندگی سلامت محور از طریق توسعه ورزش در خانواده، تقویت هویت ملی، تاکید بر اثرگذاری ورزش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن سطح سلامت جسمی و معنوی برگزار می‌شود.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی با مشارکت جمعی شهروندان و با افزایش کمی و کیفی برنامه با اثربخشی حداکثری برگزار خواهد شد.

کد خبر 6251785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha