۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

صهیونیست ضد قانون و فساد زا است/پیروزی به شرط انجام وظیفه

صهیونیست ضد قانون و فساد زا است/پیروزی به شرط انجام وظیفه

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: صهیونیست به هیچ قانونی پایبند نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: از دست دادن بزرگانی چون شهید سید حسن نصرالله هم تسلیت و هم تعزیت برای همه ما دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دلدادگان محبوب حقیقی در زندگی‌های سالم و معنوی خود به مقام وصل به پروردگار می رسند و به قول قرآن کریم «عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» خواهند بود.

عبادی در زمینه دشمنی یهود با اسلام گفت: در آیه ۸۷ سوره مائده آمده است که «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَوَة لِّلَّذِینَ ءَامَنُواْ ٱلیَهُودَ وَٱلَّذِینَ أَشرَکُواْ قطعاً سرسخت‌ترین مردم را در دشمنی، با اهل ایمان یهود و مشرکان خواهی یافت»

جنگ ترکیبی صهیونیست علیه اسلام

وی ادامه داد: یهود همواره در مسیر پیامبران مانع تراشی می‌کردند و سخت‌ترین دشمنی‌ها را نیز با آخرین فرستاده حضرت محمد (ص) داشتند و امروز نیز صهیونیست یهود دشمنی خود را علیه اسلام و بشریت به نمایش گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه صهیونیست یهود دنیا پرست ترین بوده و به خاطر وصول به دنیا هر جنایتی را مرتکب می‌شوند، گفت: اساس کار یهود بر جنگ ترکیبی علیه پیامبران بوده است و امروز نیز صهیونیست علاوه بر جنگ نظامی علیه اسلام جنگ ترکیبی به راه انداخته است.

عبادی با تأکید بر اینکه یهود دین را نیز تحریف کرده است، اظهار کرد: امروزه نیز صهیونیست چه به صورت نظامی، چه فرهنگی، اقتصادی و… و. همه توان خود را علیه اسلام را به کار بسته است و اینجا می‌توان ارزش کار جبهه مقاومت را دریافت.

گفته‌های صهیونیست بر اساس نفاق است

وی با اشاره به اینکه صهیونیست به هیچ قانونی پایبند نیست و همه گفته‌های او بر اساس نفاق است، گفت: هر کجا که فسادی وجود دارد ریشه‌های صهیونیست را در آنجا می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: حتی کسانی که مسلمان نیستند بر اساس فطرت ظلم ستیز و وجدان خود جنایت‌های صهیونیست بر نمی‌تابند.

عبادی با تأکید بر اینکه باور ما بر این است که خداوند جبهه حق را یاری می‌کند، اظهار کرد: اگر جبهه مقاومت و مبارزان در مسیر حق نبودند فساد صهیونیست عالم را پر می‌کرد.

وی افزود: اگر ما وظیفه خود را انجام دهیم بی شک چراغ پیروزی برای ما روشن خواهد شد.

کد خبر 6251800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha