۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱

با دعوت از ناشران و فعالان حوزه کتاب انجام می شود؛

برگزاری چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان قزوین

برگزاری چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان قزوین

قزوین-معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان قزوین جایزه دکتر قاسم انصاری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مسعود میرزاپور در گفت‌وگو باخبرنگار مهر، اظهار کرد: چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان قزوین جایزه دکتر قاسم انصاری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: از ناشران، پدیدآورندگان، مترجمان و مصححان دعوت می‌شود با ارسال آثار چاپ شده خود در تاریخ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ لغایت اسفندماه ۱۴۰۲ که چاپ یا برگه اعلام وصول دارند در این شرکت کنند.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار ر ۳۰ آذرماه سال جاری خواهد بود و شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان و نحوه شرکت در رویداد به آدرس ghazvin.farhang.gov.ir در بخش رویدادهای فرهنگی و هنری فراخوان و ثبت نام مراجعه کنند.

این مسئول در پایان گفت: تشویق و ایجاد انگیزه در مؤلفان، مترجمان و ناشران استان، تجلیل از خادمان و پدیدآورندگان کتاب استان و ارتقای جایگاه و هویت فرهنگی ناشران و اهل قلم استان از اهداف برگزاری این دوره خواهد بود.

کد خبر 6251862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha