۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۸

مسئول انجمن سینمای جوان همدان خبر داد؛

فراخوان پذیرش هنرجو  از طریق شرکت در  آزمون ورودی دوره فیلمسازی

فراخوان پذیرش هنرجو  از طریق شرکت در  آزمون ورودی دوره فیلمسازی

همدان ـ مسئول انجمن سینمای جوان همدان از فراخوان ثبت نام و پذیرش هنرجو  از طریق شرکت در  آزمون ورودی دوره فیلمسازی خبر داد.

امیر حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر از فراخوان ثبت نام و پذیرش هنرجو از طریق شرکت در آزمون ورودی دوره فیلمسازی خبر داد و اظهار کرد: این دوره ویژه علاقمندان به سینما و با اولویت سنی ۱۷ تا ۳۵ سال است.

وی در خصوص مهلت ثبت نام این دوره افزود: ثبت نام در این دوره تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و تاریخ برگزاری آزمون ورودی همرمان با ۵۶ دفتر در سراسر کشور ۱۸ آبان ماه خواهد بود.

مسئول انجمن سینمای جوان همدان در خصوص مشخصات دوره توضیح داد: دوره فیلم‌سازی به مدت ۴۰۰ ساعت آموزش تخصصی سینما در سه گام و به مدت ۷ ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: گام اول این دوره کارگاه تجربه اول، آشنایی با سینما و عکاسی، گام دوم، دروس اصلی سینما شامل از ایده تا فیلم‌نامه، گارگردانی، فیلم‌برداری، تدوین و صدا برداری، کارگاه تدوین و صدا و نشست فیلم و گفت‌وگو و گام سوم، بر پایه نظام کارگاهی شامل سه کارگاه فیلم‌سازی داستانی، کارگاه فیلمسازی مستند و کارگاه فیلمسازی تجربی است.

حیدری در ادامه اظهار کرد: دوره فیلم‌سازی انجمن برپایه نظام کارگاهی طراحی شده است و هنرجویان در پایان دوره با ساخت یک فیلم کوتاه می‌توانند مدرک معتبر قابل ترجمه انجمن سینمای جوانان ایران وابسته به سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت نمایند.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌های ۰۸۱۳۸۲۶۰۲۴۶-۰۸۱۳۶۲۶۰۷۳۷ تماس بگیرند.

گفتنی است افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس همدان – خیابان میرزاده عشقی-ابتدای خیابان هنرستان-ساختمان انجمن سینمای جوانان استان همدان مراجعه نمایند.

کد خبر 6251890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha