۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴

سالاری:

لزوم حرکت به سمت درمان رایگان/ مشکلات متناسب‌سازی حقوق رفع می‌شود

لزوم حرکت به سمت درمان رایگان/ مشکلات متناسب‌سازی حقوق رفع می‌شود

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: با یک عزم ملی و فرابخشی می‌شود به سمت درمان رایگان حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه مصطفی سالاری به عنوان سرپرست جدید سازمان تأمین اجتماعی امروز با حضور احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مصطفی سالاری سرپرست تأمین اجتماعی گفت: خیلی از بازنشستگان و جامعه کارگری و کارفرمایان به بنده توصیه می‌کردند که حتماً قبول مسئولیت کنم. برخی کارها هم از گذشته باقی مانده بود که باید تمام می‌کردیم. ولی دلیل مهم‌تر این بود که معتقدم وزیر تعاون کمک و پشتیبانی خوبی برای حل مشکلات در بلند مدت است.

وی افزود: رفع ناترازی قابل حل است که اگر مجلس و دولت با محوریت وزیر کمک کنند و کار کارشناسی صورت گیرد انجام خواهد شد.

سالاری همچنین اظهار کرد: موضوع بعدی متناسب سازی است. که ان‌شاالله بتوانیم منابع بگیریم و مسئله را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به سمت درمان رایگان برویم گفت: نمی‌شود این را قول داد اما با یک عزم ملی و فرابخشی قابل حل است و می‌شود به سمت این رفت که درمان رایگان شود با این اوصاف کارهای سختی در پیش داریم. وزارت بهداشت هم در این امر می‌تواند کمک کند.

سالاری در ادامه گفت: در این دوره حتماً کارکنان سازمان در استفاده از ظرفیت مدیریتی کمک خواهند کرد. برخی از امور اصلاحات نیاز دارد مثلاً نسخه الکترونیک باید تکمیل شود. طرح مدیریت تعارض منافع اصلاحات می‌خواهد که با کمک دست اندر کاران به خصوص شخص وزیر تعاون پیش خواهیم برد.

وی در پایان تاکید کرد: ما دست یاری به سمت همه کسانی که می‌توانند کمک کنند دراز می‌کنیم. مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگان باید در نظر گرفته شود و وزیر محترم در دولت نقش کلیدی برای کمک به سازمان دارد کمیسیون اجتماعی مجلس و رئیس مجلس کمیسیون برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌های مسئول باید کمک کنند.

کد خبر 6251950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
      0 0
      سلام اقای سالاری لطفا به فکر همسانسازی حداقل بگیران هم باشید در سال ۹۹ همش به نفع حداکثر بگیر شد ولی حداقل با این تورم کمرش شکسته واقعا سخته با ۷ تومن با این خرج وحشت ناک زندگی ابرومندانه داشته باشیم لطفا به فکر همسانسازی حداقل باشید و ما رو از حقمون ضایع نشه و حقی به ناحق نشه
    • ناشناس IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
      0 0
      سلام اقای سالاری ما خانم های شاغل دیروز ، مادران امروز باتمام مشکلات شاغل بودیم و مانند اقایان پرداخت بیمه داشتیم ولی الان حق ما ضایغ شده و از حق اولاد و حق عایله متدی محروم هستیم آیا خدا راضی هستش که حق ما پایه مال شده
    • M ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
      0 0
      امروز اعلام کردن افراد حقوق بگیر زیر بیست وچهار میلیون معاف از مالیات هستن پس بازنشستگان اجتماعی زیر خط فقر بیچاره و مسکین هستن،ودر دین اسلام به مسکین صدقه میرسد ،اطف کنید به کمیته امداد بگید به بازنشستگان سهمی واریز نمایند از دولت که آبی برای ما گرم نمی‌شود
    • قربانعلی فیوج IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
      0 0
      سلام دست آقای وزیردردنکند بهترین گزینه برای تامین اجتماعی راانتخاب کردندچون آقای سالاری هم تجربه دارندوهمامانتدارخوب وشخصی مثبت برای حل مشکلات بازنشستگان وجامعه کارگری هستند.آرزوی توفیق وسعادت وسلامتی برایشان آرزومندم
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
      0 0
      سلام علیکم .با عرض ادب و احترام . چرا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را انجام نمی‌دهند.قیمت بنزین باید لیتری 50هزارتومان باشد .تا دولت کسری بودجه نیاورد و دولت ایران چرا یارانه را برای اقشار فقیر اضافه نمیکند،یعنی دهک یک تا هفت.