۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان:

نماز جمعه نصر اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد

نماز جمعه نصر اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد

ارومیه- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: نماز جمعه نصر اقتدار و عزت نظام اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جباری ظهر چهارشنبه در مراسم یادبود شهدای جبهه مقاومت در بوکان، با اشاره به اقامه نماز جمعه نصر که با حضور میلیونی اقشار مختلف مردم و به امامت رهبر معظم انقلاب در صفوفی به هم فشرده برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه نصر سیلی محکمی بر صورت نحس دشمنان بود.

وی ادامه داد: اقامه نماز جمعه نصر به صورت میلیونی باعث شادی کشورهای دوست، ملت‌های مستضعف و آزاده جهان و وحشت استکبار جهانی در رأس آن اسرائیل غاصب و آمریکا شد.

حجت الاسلام جباری برپایی این آئین باشکوه به امامت مقام معظم رهبری را از چندین جهت حائز اهمیت توصیف کرد و افزپد: در روزهایی که دشمن به صورت مستقیم ما را تهدید به حمله نظامی کرده بود، این آئین عبادی سیاسی با حضور حداکثری جمعیت برگزار شد و از این طریق توانستیم اقتدار و عزت نظام اسلامی را به رخ دشمنان خود بکشانیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان در ادامه گفت: امروزه جنایات رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم که هر کس در این زمینه سکوت کند، مرتکب ظلم آشکار شده است.

حجت الاسلام جباری ادامه داد: امروزه رژیم صهیونیستی در جای جای جهان به ویژه لبنان و فلسطین مرتکب جنایات وحشیانه‌ای می‌شود.

وی اضافه کرد: هر کسی مسئولیت، اختیارات و امکانات در دست دارد باید به سهم خود در مقابل جنایات دشمنان بشریت واکنش نشان دهد ولی هر کس در این زمینه سکوت اختیار کند و به روشنگری، جهاد تبیین و آگاه‌سازی دست نزند در واقع مرتکب ظلم آشکار شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان با بیان اینکه سکوت در مقابل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه بازی در میدان دشمنان و حرکت به نفع آنان است، گفت: نباید جهان اسلام در مقابل جنایاتی که صورت می‌گیرد بی‌تفاوت باشد.

کد خبر 6251981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha