۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴

موسوی خبر داد؛

تصویب درختواره جامع آموزش‌های تیم‌های اطلاع‌رسانی باور

تصویب درختواره جامع آموزش‌های تیم‌های اطلاع‌رسانی باور

مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر از تصویب درختواره جامع آموزش‌های عمومی، مقدماتی و پیشرفته تیم‌های اطلاع‌رسانی باور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اشکان موسوی مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر از تصویب دوره‌های اصولی، کاربردی و اثر گذار (امدادی- رسانه‌ای) برای تیم‌های اطلاع‌رسانی (باور) در حوادث و سوانح خبر داد.

سید اشکان موسوی گفت: با همکاری اداره کل روابط عمومی و باشگاه آموزش و رسانه باور سرفصل‌های آموزشی و کاربردی تیم‌های اطلاع‌رسانی باور پس از نگارش درس نامه و ابلاغ در سه سطح عمومی در شعب، مقدماتی در استان‌ها و تخصصی در ستاد برگزار می‌شود.

وی افزود: اعضای تیم‌های اطلاع‌رسانی باور با طی کردن دوره‌های عمومی و مقدماتی امداد و نجات در سطح پیشرفته سرفصل‌های تخصصی از جمله خبرنگاری در بحران، تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، مستندسازی و گزارش‌دهی در بحران، خود امدادی و بقا در شرایط سخت و… را فرا خواهند گرفت.

به گفته موسوی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تمامی تیم‌های اطلاع رسانی سراسر کشور برای حضور در عملیات‌ها باید سرفصل‌های تعیین شده در درختواره را یاد بگیرند.

وی گفت: در این درختواره تمامی نیازهای آموزشی تیم‌های اطلاع رسانی حاضر در عملیات‌ها از جمله آموزش‌های امدادی، ارتباطی، رسانه‌ای و سازمانی در نظر گرفته شده است.

یادآور می‌شود درختواره آموزشی تیم‌های اطلاع‌رسانی (باور) با همکاری معاونت آموزش، پژوهش و فناوری، پس از احصای نیازهای آموزشی و جمع‌آوری نظرات کارشناسی، طی چندین مرحله اصلاح و بازبینی، تدوین و تصویب شد.

کد خبر 6251999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha