۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵

فرماندار جویبار:

نمازجمعه نصر از برگ های درخشان نظام جمهوری اسلامی است

نمازجمعه نصر از برگ های درخشان نظام جمهوری اسلامی است

جویبار - فرماندار جویبار گفت: نمازجمعه نصر و اقدام شجاعانه رهبر معظم انقلاب از برگ های درخشان نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال رستم‌علی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری، نماز جمعه نصر را یکی از صفحات درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این اقدام بزرگ و شجاعانه رهبر فرزانه ایران بوده و انسان‌های آزاده جهان به رهبری حکیمانه او اذعان داشته‌اند.

وی با اعلام اینکه برگزاری با شکوه نماز جمعه به عنوان یک اقدام درخشان در سرزمین ایران به ثبت رسیده است، افزود: حضور پرشور مردم انقلابی در جمعه نصر به تمام جهان این پیام را مخابره کرده که ما همواره پای آرمان‌های نظام ایستاده‌ایم و هیچگاه در برابر یاوه گویی های مستکبران جهان کوتاه نخواهیم آمد.

وی به پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل اشاره‌ای کرد وافزود: این پاسخ حق مسلم ایران اسلامی بوده است و این اقدام بخش کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح کشور بوده است.

فرماندار جویبار در ادامه ضمن گرامیداشت هفته فراجا از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی شهرستان در بحث پایش تصویری قدر دانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم بخشداران، شهرداران، دستگاه‌های اجرایی و اصناف نیز در بحث پایش تصویری اقدامات در خور توجهی برای ارتقای امنیت شهرستان داشته باشند.

کد خبر 6252136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha