۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷

ارائه بیش از ۳۲ هزار نفر خدمت بسیج پزشکی در چهارمحال و بختیاری

ارائه بیش از ۳۲ هزار نفر خدمت بسیج پزشکی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از ارائه بیش از ۳۲ هزار نفر خدمت در ۶ ماهه اول سال جاری به مردم استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم کبیری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای محرومیت زدایی، امید آفرینی و عدالت در سلامت، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳، تیم‌های آموزشی بهداشتی و درمانی عمومی، دندانپزشکی و تخصصی شهید دکتر رهنمون خود را به مناطق کمتر برخوردار و صعب‌العبور استان اعزام و نسبت به ارائه خدمات و داروی رایگان به اهالی مناطق مذکور اقدام نمود.

وی افزود: همچنین در این اعزام‌ها ضمن ارائه خدمات تخصصی درمانی، بسته‌های بهداشتی رایگان و آموزش‌های بهداشتی، فرزندآوری و....به اهالی مناطق ارائه می‌گردد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت ۷۷ تیم عمومی و تخصصی شامل متخصصین پوست و مو، جراحی عمومی (اعمال جراحی سرپایی و ختنه) زنان و مامایی، روانپزشکی، تغذیه، اطفال، چشم پزشک و همچنین ۲۶ تیم دندانپزشکی به مناطق مختلف اعزام و بیش از ۳۲ هزار نفر خدمت رایگان به همراه داروی رایگان ارائه نمودند.

وی خاطرنشان کرد: این در صورتی است که مردم استان برای ویزیت و معاینه تخصصی باید هفته‌ها و ماه‌ها قبل از مطب پزشکان نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند ولی با همت بسیج جامعه پزشکی خدمات تخصصی رایگان در دورترین نقاط استان ارائه می‌گردد.

کد خبر 6252168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha