۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان:

بخش خصوصی و واحدهای کارگری ٨۵ درصد اقتصاد کرمان را در دست دارند

بخش خصوصی و واحدهای کارگری ٨۵ درصد اقتصاد کرمان را در دست دارند

کرمان_معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: ۸۵ درصد اقتصاد استان کرمان را بخش خصوصی و واحدهای کارگری تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسن‌زاده، روز چهارشنبه در نشست مشترک فعالان اقتصادی با مدیرکل بازرسی استان کرمان گفت: با وجود دستاوردهای انقلاب اسلامی مشکلات، نواقص و عقب افتادگی هم وجود دارد.

وی، افزود: باید با استفاده از اختیارات استان، مشکلات را حل کنیم و با همکاری سازمان بازرسی و قوانین موجود و ظرفیت‌ها، کرمان را بسازیم.

حسن زاده، با تاکید بر لزوم تولید صادرات محور گفت: صادرات هم نداشته باشیم، باید برای فروش در داخل استان محصول تولید کنیم.

وی، با بیان اینکه دستگاه‌ها مکلف هستند به واحدهای تولیدی کمک کنند، گفت: کار ما در دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسانی به مردم است، ضمن اینکه فعالان اقتصادی باید یکدیگر را در استان تقویت کنند و از تخریب هم بپرهیزیم.

وی همچنین با بیان اینکه تعداد زیادی پهنه‌های معدنی واگذار شده، اما معدن فعال نیست و اشتغالی ایجاد نکرده‌اند گفت: باید به این موضوع ورود و معادن غیرفعال به مزایده گذاشته و ترک فعل آنها دنبال شود.

حسن‌زاده، گفت: انتقال حساب شرکت‌های بزرگ به استان کرمان پیگیری شده است، اما کار قابل قبولی صورت نگرفته و امیدواریم با ورود بازرسی، این موضوع به نتیجه برسد.

کد خبر 6252300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha