۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۳

به میزبانی بجنورد؛

نفرات برتر مسابقات مدعیان کوارش در رده سنی نوجوانان کشور مشخص شد

نفرات برتر مسابقات مدعیان کوارش در رده سنی نوجوانان کشور مشخص شد

بجنورد_ رییس انجمن کوراش گفت: مسابقات مدعیان کوراش نوجوانان کشور در مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

مصطفی دلیریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: مسابقات مدعیان نوجوانان کوراش کشور از صبح چهارشنبه با حضور ۱۳۰ کوراش‌کار از سراسر کشور به میزبانی بجنورد مجموعه شهید علیدخت و در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد

رئیس انجمن کوراش کشور در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: در وزن ۳۸ کیلوگرم امیرعلی علی‌نیا، حسن اکبری، محمد مهدی فیروزآبادی و علی باغچقی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج وزن ۴۲ کیلوگرم مسابقات کوراش نوجوانان کشور که در آن امیررضا رحمتی، رضا جعفری و علی منصوری و سعید کشوری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، بیان کرد: در وزن ۴۶ کیلوگرم نیز حسام دولتی، امیرحسین حسن‌زاده، مهرزاد جمالی و عرفان نردینی نیز مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

دلیریان بیان کرد: در وزن ۵۰ کیلوگرم امیررضا سعیدی برجی، شایان سبزعلی، محمدصالح کریم‌زاده و شاهین سبزعلی نیز مقام‌های اول تا مشترک سوم را به دست آوردند.

رئیس انجمن کوراش گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد امین سلیمانی، طهماسب طهماسبی، متین اسماعیل‌زاده و رضا جمشیدی بر روی سکوهای اول تا سوم مشترک قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم یوسف باغچقی، محمد پارسا عبدی، آروین بخشوده و آرشا جمالی مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

دلیریان اظهار کرد: در وزن ۶۵ کیلوگرم محراب مکرمی، احسان حیدری، امیرحسین خدادادی و حسین جمالی مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

رئیس انجمن کوراش تصریح کرد: در وزن ۷۱ کیلوگرم علی باغچقی، مهدی رستگار، امیرعلی ناوگانی و حمیدرضا رمضانی به ترتیب بر روس سکوهای اول تا سوم مشترک ایستادند.

وی گفت: در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا دهخدا، سجاد وحدتی، معین قهرمانی‌مقدم و پاشا شاهباز مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

دلیریان بیان کرد: در وزن ۸۳ کیلوگرم محمد برفراز، امیرصالح نوروزیان، امیرعباس کریمی نیز بر روی سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس انجمن کوراش تصریح کرد: در وزن مثبت ۸۳ کیلوگرم نیز مصطفی محمدیاران، رضا اسدی، امید کشان و مهبد پورمحمود نیز مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

دلیریان افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی جهان که در آذرماه سال‌جاری به میزبانی مغولستان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

کد خبر 6252366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha