۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۳

رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

کنار مردم جنگ زده لبنان هستیم/ ارائه خدمات درمانی به جنگ زدگان

کنار مردم جنگ زده لبنان هستیم/ ارائه خدمات درمانی به جنگ زدگان

سمنان- رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در کنار مردم مظلوم و جنگ زده لبنان هستیم، گفت: کمک‌های درمانی به مردم لبنان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سالن هلال احمر سمنان با بیان اینکه در کنار مردم مظلوم و جنگ زده لبنان هستیم، ابراز کرد: کمک‌های درمانی و امدادی هلال احمر به مردم لبنان بعد از حملات ددمنشانه اسرائیل صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از مصدومان حملات اسرائیل به لبنان به داخل کشورمان منتقل شده‌اند، افزود: خدمات درمانی خوبی به این افراد داده و خوشبختانه این افراد درمان شدند.

رئیس هلال احمر با بیان اینکه در کنار امدادرسانی، ارسال اقلام زیستی و غذایی و دارویی نیز با تمام توان و قدرت صورت گرفته است، تاکید کرد: با فدراسیون هلال احمر و صلیب سرخ و نماینده سازمان ملل درباره جنایت‌های اسرائیل در لبنان و غزه نیز مفصل صحبت‌هایی صورت گرفته است.

کولیوند با بیان اینکه تمام اقدامات و نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی مدرک نگاری و ثبت و ضبط شده است، ابراز کرد: این کار در غزه نیز صورت گرفت و تمام مدارک و شواهد به دادستان بین المللی تقدیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیلی از کشورها را در این راه همراه خودمان کرده‌ایم، گفت: بسیاری کشورها در این زمینه با ما همکاری می‌کنند همچنان در سوریه ما یک ایستگاه امدادی و بیمارستان سیار و فرودگاه اضطراری نیز برپا کرده‌ایم تا بتوانیم به مصدومان امدادرسانی کنیم.

کد خبر 6252400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha