۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱:۰۰

هم‌زمان با هفته ملی کودک؛

کاروان «مهر» به مناطق محروم لرستان اعزام شد

کاروان «مهر» به مناطق محروم لرستان اعزام شد

خرم‌آباد - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اعزام کاروان «مهر» به مناطق محروم این استان هم‌زمان با هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا داوری در سخنانی با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک در لرستان، اظهار داشت: با حضور و استقبال کودکان و نوجوانان، کاروان «مهر» کار خود را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: کاروان «مهر» به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار شهرستان‌های سراسر استان فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، افزود: در این روز کاروان «مهر» با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های سیار و همراهی مربیان و کارشناسان کانون استان در روستای برکه از شهرستان چگنی حضور یافتند.

کاروان «مهر» به مناطق محروم لرستان اعزام شد

داوری، بیان داشت: در این برنامه کاروان «مهر» کانون پرورش فکری برنامه‌های مختلفی مانند آشنایی با فناوری‌های هوافضای ایران به مناسبت هفته هوافضا، آموزش علمی منظومه شمسی و آسمان شب پاییز، کارگاه‌های نقاشی، ادبی، کاردستی، علمی و بازی‌های و برنامه‌های پرنشاط برگزار شد.

وی گفت: ازجمله برنامه‌های جذاب این کاروان، قصه‌گویی، اجرای بازی و سرگرمی، شعرخوانی و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، افزود: ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل ۲۰ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی استان با استفاده از همه ظرفیت‌های خود در حال اجرای برنامه‌های متنوع در سطح استان در هفته ملی کودک هستند.

کد خبر 6252411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha