۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴

رحمانی خبر داد؛

طرح مهرواره لبخند آرمان ویژه کودکان فردا برگزار می‌شود

طرح مهرواره لبخند آرمان ویژه کودکان فردا برگزار می‌شود

دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران گفت: برنامه طرح مهرواره لبخند آرمان در راستای حمایت و ارتقای حقوق کودکان در روز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمجید رحمانی دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلان‌شهر تهران مطرح کرد: در راستای حمایت و ارتقای حقوق کودکان به ویژه کودکان بازمانده از تحصیل، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و تحقق هدفمند آرزوهای کودکان کار و خیابان، برنامه مهرواره لبخند آرمان با مشارکت شهرداری تهران، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دادگستری، سازمان صدا و سیما، قوه‌قضاییه، سازمان بهزیستی، اداره امور اتباع و مهاجرین، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سایر دستگاه‌های همکار برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه در روز جمعه مورخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ ظهر با حضور هنرمندان و چهره‌های فعال فرهنگی و ورزشی کشور در بوستان لاله واقع در بلوار کشاورز اجرا می‌شود.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه مهرواره لبخند آرمان با اجرای برنامه‌های ورزشی و تفریحی، شرکت در کارگاه‌های مهارتی، ویژه‌برنامه‌های مهرواره و سخنرانی مسئولین دستگاه‌ها، مراسم گل‌ریزان، رونمایی از طرح حمایت از کودکان کار در هفته ملی کودک و پذیرایی همراه است.

گفتنی است، شهروندان می‌توانند به همراه خانواده و کودکان خود با حضور در بوستان لاله از امکانات فضای بازی و تفریحی فراهم شده استفاده کرده و یا برنامه مهرواره لبخند آرمان که به صورت زنده از رادیو تهران و شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود، همراه شوند.

کد خبر 6252630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha