۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

تولید محتوای فاخر رسانه‌ای در جنگ ترکیبی ضرورت دارد

تولید محتوای فاخر رسانه‌ای در جنگ ترکیبی ضرورت دارد

رشت _ رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با تاکید بر لزوم حمایت از محتواهای رسانه‌ای گفت: تولید محتوای فاخر رسانه‌ای در جنگ ترکیبی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس بایرامی صبح پنجشنبه در همایش بزرگداشت وعده صادق و رونمایی از نماهنگ لاتخف در رشت با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در جمعه نصر وعده صادق دیگر بود که محقق شد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه در جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داریم، گفت: دشمن در ابعاد مختلف روانی، رسانه‌ای و تحریمی علیه انقلاب اسلامی به جنگ پرداخته است.

سردار بایرامی با بیان اینکه تقابل جبهه حق علیه باطل شکل گرفته است، اضافه کرد: تمام رسانه‌های ابرقدرت جهان پشت جبهه باطل صف آرایی کردند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف جنگ ترکیبی افزود: تولید محتوای فاخر رسانه‌ای در جنگ ترکیبی ضرورت دارد.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ تیجرها توسط دشمن راه اندازی شده است، گفت: دشمن با تمام قوا به میدان نبرد علیه جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی آمده است.

سردار بایرامی با تاکید بر لزوم تبیین تفکر اسلامی در لایه‌های مختلف جامعه اضافه کرد: هنرمندان و اهالی رسانه در میدان جنگ چند بعدی رسانه‌ای وظیفه سنگینی دارند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از محتواهای رسانه‌ای و نماهنگ ملی و مذهبی افزود: سرود لاتخف کار بسیار ارزشمندی در جنگ رسانه‌ای امروز است.

کد خبر 6252643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha