۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷

فرماندار آستانه اشرفیه: 

نیروی انتظامی نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی دارد

نیروی انتظامی نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی دارد

آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه گفت: نیروی انتظامی نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو آرنگ پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گلباران مزار شهدا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: نیروی انتظامی با تعهد سازمانی با حداقل امکانات در تأمین امنیت و نظم در جامعه موفق است.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به تعهد والای شهدا در اجتماع و دفاع از سرزمین افزود: تحقق سیره شهدا در امنیت جامعه و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بر همگان یک تکلیف است.

وی با بیان اینکه هوشمند سازی امکان ارائه خدمات عمومی بهتر و کارآمدتر را فراهم می‌کند گفت: هوشمندسازی شهر در راستای تأمین امنیت در حال انجام است.

فرماندار آستانه اشرفیه با تاکید بر اینکه فصل الخطاب قانون است، اضافه کرد: به روز رسانی تجهیزات در مقابله با توطئه‌ها ضروری است.

آرنگ با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نقش برجسته ای در تأمین امنیت عمومی دارد، تصریح کرد: آسایش، عزت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا و رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی است.

کد خبر 6252669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha