۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲

مدیر بازرگانی شرکت فرادانه:

شرکت فرادانه با برندهای خوب دنیا رقابت می‌کند

شرکت فرادانه با برندهای خوب دنیا رقابت می‌کند

شهرکرد-مدیر بازرگانی شرکت فرادانه گفت: محصولات شرکت فرادانه با برندها و نشانه‌های تجاری خوب در دنیا رقابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عرب مدیر بازرگانی شرکت فرادانه در جمع با خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت فرادانه بزرگ‌ترین تولید کننده خوراک آبزیان در ایران می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه رقیب‌هایی نیز در حوزه تولید خوراک آبزیان وجود دارد تصریح کرد: با وجود اینکه رقبای ما تبلیغات زیادی برای محصولات خود دارند اما کیفیت محصولات شرکت فرادانه قابل مقایسه با دیگر سایر استان‌ها نمی‌باشد.

عرب با تاکید بر اینکه این شرکت دو هدف اصلی را دنبال می‌کند بیان داشت: هدف اصلی ما در گام اول تأمین نیازهای کشور و در گام دوم بالا بردن سطح کیفی محصولات می‌باشد.

وی با اذعان بر اینکه باید کیفیت کار گسترش پیدا کند بیان داشت: چنانچه با دنیا کار کنیم با استانداردهای جهانی نیز آشنا می‌شویم و همین موجب بالا رفتن کیفیت تولید خواهد شد.

مدیر بازرگانی شرکت فرادانه گفت: غرب آسیا، هندوستان، ایران، ترکیه و عربستان از جمله کشورهایی هستند که در حوزه تولید خوراک آبزیان فعالیت می‌کنند، اما خوشبختانه شرکت فرادانه جز شرکت‌هایی در غرب آسیا می‌باشد که در ۱۱ کشور حضور مؤثری دارد.

عرب با بیان اینکه ۷۰ درصد بازار فروش محصولات خوراک آبزیان توسط شرکت فرادانه تأمین می‌شود گفت: محصولات این شرکت به ترکیه صادر می‌شود که با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است.

وی افزود: محصولات شرکت فرادانه در حوزه آسیا میانه و در جنوب خلیج فارس نیز صادر می‌شود که با استقبال خوبی مواجه شده که این روند موجب توسعه این شرکت نیز شده است.

عرب با تاکید بر اینکه محصولات این شرکت با برندها و نشانه‌های تجاری خوب در دنیا رقابت می‌کند گفت: محصولات این شرکت در کنار برندهای اروپایی قرار گرفته که همین امر موجب شده که نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

وی تشریح کرد: کیفیت ممتاز محصولات مجموعه فرادانه باعث شده ماهی‌های که تولید می‌شود کیفیت خوبی داشته باشد و این کیفیت خوب باعث می‌شود که از محصول نهایی و فراوری شده ما استقبال خوبی صورت گیرد.

عرب با اذعان بر اینکه تلاش شرکت فرادانه بر این است که محصولی با ارزش افزوده بیشتری را بتواند صادر کند گفت: این شرکت ماهی را فرآوری و بعد از آن به روسیه صادر می‌کند، همچنین «کنسرو قزل‌آلا» و «پوُچ قزل‌آلا» تولید می‌کند که همین امر موجب می‌شود که یک ارزش افزوده بیشتری نسبت به محصولات داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: ۶۵ درصد نیاز بازار داخلی توسط محصولات این شرکت تأمین می‌شود و علاوه بر آن در تأمین نیازهای کشور همجوار نیز مؤثر بوده است.

عرب عنوان کرد: نیروی انسانی، نهاده‌ها، سرعت تحویل و انرژی باعث شده نسبت به رقبا از سطح بالاتری در حوزه تأمین محصولات خوراک آبزیان برخوردار باشیم.

وی بیان داشت: همدلی، همکاری و تلاش شبانه روزی در بین مجموعه نیروهای شرکت فرادانه موجب شده این شرکت بزرگ‌ترین تولید کننده خوراک آبزیان در غرب آسیا و بزرگ‌ترین صادر کننده در ایران باشد.

شرکت فرادانه با برندهای خوب دنیا رقابت می‌کند

صادرات محصولات شرکت فرادانه به ۱۲ کشور

محمد ایزدی قهفرخی مدیر صادرات شرکت فرادانه در ادامه این نشست با اشاره به اینکه محصولات شرکت فرادانه در حال حاضر به ۱۲ کشور صادر می‌شود اظهار کرد: محصولات این شرکت به کشورهای عراق، پاکستان، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، قرقیزستان و گرجستان صادر می‌شود.

وی با اذعان بر اینکه محصولات شرکت فرادانه با محصولات خوراک آبزیان در کشورهای اروپایی رقابت می‌کند تصریح کرد: ما تا کنون توانسته‌ای بازار فروش خوبی در ترکیه و ارمنستان به دست آوریم.

ایزدی بیان داشت: محصولات صادر شده از این شرکت در سال گذشته ۲۰ هزار تن بوده و این در حالی است که در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است که این امر نشان از بالا رفتن کیفیت محصولات شرکت فرادانه و به دنبال آن افزایش مشتریان بوده است.

وی وجود بیماری در پرورش میگو را یکی از دلایل تمرکز بر روی صادرات دانست و بیان داشت: بیماری در پرورش میگو باعث شد ما بر روی صادرات متمرکز شویم و تولیدات خود را به سمت خوراک ماهی صادراتی پیش ببریم.

ایزدی عنوان کرد: بازارهای هدف کشورهای روسیه، هند و کشوهای آفریقایی می‌باشد.

شرکت فرادانه با برندهای خوب دنیا رقابت می‌کند

کیفیت صادرات برای شرکت فرادانه از اهمیت بالایی برخوردار است

حجت الله علیرحمی کارشناس تجارت خارجی شرکت فرادانه در ادامه این نشست اظهار کرد: در حال حاضر با حفظ تمرکز بر بازار داخلی به ۱۰ شرکت صادرات را انجام می‌دهیم.

وی با اذعان بر اینکه کیفیت محصولات باعث می‌شود صادرات پایدار باشد تصریح کرد: برای ارزآوری و تأمین ارز با تکنولوژی روز دنیا که خودمان را در سبد قیاس بگذاریم صادرات را انجام می‌دهیم.

علی‌رحمی بیان داشت: ما به کیفیت صادرات اهمیت می‌دهیم و جز اولویت‌های اصلی ما است اما در بحث تأمین به خاطر تحریم‌هایی که وجود دارد خیلی از تولیدات با مشکل مواجه می‌شود.

وی با اذعان بر اینکه برای تهیه مواد اولیه از کشورهای دیگر کمک می‌گیریم عنوان کرد: برای هم راستا حرکت کردن با کیفیت مناسب و ثابت مجبور به انجام کارهای واردات نیز هستیم.

علی‌رحمی تشریح کرد: محصولات این شرکت با برندهای روز دنیا رقابت می‌کند و این خود یک مزیت برای شرکت فرادانه به حساب می‌آید که باعث رشد آبزی پروری در ایران می‌شود.

کارشناس تجارت خارجی شرکت فرادانه گفت: کشور در بحث تأمین خوراک آبزیان مشکلی ندارد و در این زمینه خودکفا هستیم.

علی‌رحمی بیان داشت: هدف ما به دست آوردن بازار شمال آفریقا و روسیه است.

وی به اشتغال زایی شرکت فرادانه نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت زمینه اشتغال ۲۵۰۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده ضمن اینکه افزایش صادرات می‌تواند گسترش بازار کار و اشتغال بیشتر را فراهم کند.

علی‌رحمی به خدمات پس از فروش محصولات این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: محصولات نهایی شرکت فرادانه خدمات پس از فروش نیز دارند، چنانچه اگر مشتری نسبت به محصول شکایت داشته باشد تیم خدمات پس از فروش اعزام می‌شوند و اگر نیازی به تغییر باشد این تغییر انجام خواهد شد.

شرکت فرادانه با برندهای خوب دنیا رقابت می‌کند

اضافه کردن زعفران در کنسرو ماهیان قزل آلا باعث شده این محصول بازار پسند باشد

مهدی عرب دکتری تغذیه آبزیان اظهار کرد: محصولات جدید این شرکت «های فت» و با سطوح انرژی بالاتری تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: برای پرورش ماهیان دریایی اقدام به تولید جیره‌های مولدیناست که یک دور بسیار حساس بوده اما شانس بقا در در محیط پرورشی ماهی را بالا می‌برد.

عرب بیان داشت: شرکت فرادانه موفق شده در خوراک آبزیان در اشل خوبی با محصولات دنیا تولید کند.

وی خاطر نشان کرد: محصولات شرکت فرادانه در فرآوری ماهیان قزل‌آلا و در بسته بندی‌های جدید عرضه می‌شود و علاوه بر آن با ذائقه ایرانی همراه می‌شود.

عرب یادآور شد: اضافه کردن زعفران در کنسرو ماهیان قزل‌آلا باعث شده این محصول بازار پسند شود و در عرضه به ما کمک فوق العاده ای می‌کند

دکتری تغذیه آبزیان شرکت فرادانه با اشاره به اینکه در خصوص صادرات خوراک «پت» نیز باید بتوانیم جز صادرکنندگان قرار بگیرم گفت: محصولات خوراک «پت» این شرکت در لبنان و ترکیه عرضه شده و جز اقلام صادراتی ما خواهد بود هدف ما این است که بتوانیم خوراک حیوانات خانگی را نیز عرضه کنیم.

عرب خاطر نشان کرد: رسالت ما تأمین خوراک آبزیان کشور است وقتی این مأموریت را برای خود تعریف کردیم زمانی سراغ کارهای دیگر می‌رویم که این را به نحو احسن انجام داده باشیم.

شرکت فرادانه با برندهای خوب دنیا رقابت می‌کند

حضور شرکت فرادانه در نمایشگاه FUTURE FISH EURASIA

مصطفی علی‌شیری کارشناس فروش و بازاریابی شرکت فرادانه اظهار کرد: شرکت دانش بنیان فرادانه یکی از اولین شرکت‌های تولید کننده تخصصی خوراک آبزیان ایران است که توانسته ریجستری یا مجوز صادرات خوراک آبزیان را به کشور ترکیه کسب کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به صورت مستمر خوراک‌هایی شامل انواع خوراک ماهی قزل آلا، ماهیان خاویاری و ماهیان دریایی به این کشور از شرکت فرادانه صادر می‌شود.

علی شیری ادامه داد: خوشبختانه خوراک این شرکت از طریق کشور ترکیه با استقبال بی نظیری مواجه شده و در این راستا شرکت فرادانه قصد دارد با هدف جذب مشتریان ثابت و با حفظ مشتریان بازاریان داخلی و بازیابی محصولات نهایی شیلاتی شامل انواع آبزیان پرورشی، مثل ماهی، میگو پرورشی و یا فیله فراوری شده این آبزیان و همچنین کنسرو ماهی قزل آلا و آگاهی بخشی در خصوص هلدینگ فرادانه در تمامی زنجیره‌های عرضه ارتباط مستقیم با مشتریان ایجاد و ارتباط شبکه‌های تجاری بین المللیهمکاری با تأمین کنندگان مواد اولیه در سطح بین المللی همچنین شناخت شرایط کلی و کنونی بازار کشور ترکیه تعامل با شرکت‌های بین المللی در نمایشگاه «فیوچهر فیش اوراسیا» که از ۱۰ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۴ مورخ ۱۹ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ در شهر «ازمیر ترکیه» در حوزه محصولات غذاهای دریایی و آبزی پروی و تجهیزات پرورشی ماهی در سالنی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت ترکیه‌ای و شرکت‌های بین المللی با تیم تخصصی خودش از واحد بازرگانی تولید تحقیق و توسعه شرکت کند.

وی از علاقمندان دعوت کرد که به غرفه شرکت فرادانه واقع در پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

علی شیری عنوان کرد: اکثر کارخانجات مهم دنیا در این نمایشگاه حضور دارند و این برای محک زدن شرکت فرادانه می‌تواند نقطه بسیار مثبتی باشد.

کد خبر 6252732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha