۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

با حضور کودکان بهابادی؛

جشن بزرگ روز کودک در بهاباد برگزار شد

جشن بزرگ روز کودک در بهاباد برگزار شد

یزد- جشن بزرگ روز کودک به مناسبت هفته کودک با حضور کودکان دبستانی و مهدکودک‌ها، همراه با برنامه‌های شاد و متنوع در سالن ورزشی اتحاد بهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کودک با بیان اینکه کودکان میوه‌های شیرین زندگی ما هستند و باید نسبت به تربیت صحیح آنها حساس باشیم، اظهار داشت: والدین و جامعه اسلامی وظیفه دارند زمینه شکوفایی استعدادهای جسمی و معنوی کودکان را به عنوان یک امانت الهی از نگاه دین مبین اسلام فراهم کنند.

جشن بزرگ روز کودک در بهاباد برگزار شد

راضیه حداد زاده، توجه به نیاز کودکان را در جامعه ضروری عنوان کرد و افزود: جشن روز کودک این فرصت را مهیا می‌کند تا خانواده‌ها در چنین روزی فارغ از هرگونه مشغله فکری به نیاز کودک خود توجه کنند و در راستای تأمین نیازهای روحی آنها بکوشند.

جشن بزرگ روز کودک در بهاباد برگزار شد

وی بیان کرد: جشن بزرگ کودک به‌مناسب هفته ملی کودک با شعار "برای کودکان، برای آینده" با مشارکت کار گروه فرهنگی شهرستان در سالن ورزشی اتحاد مجموعه ورزشی امام علی علیه السلام برگزار شد.

جشن بزرگ روز کودک در بهاباد برگزار شد

حدادزاده ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف، اجرای گروه‌های ورزشی ووشو و کاراته نونهالان و نوجوانان، اجرای برنامه‌های هنری از برنامه‌های این جشن بود. در پایان از اعضای فعال کتابخانه ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان‌، نویسندگان خلاق و برندگان مسابقات تجلیل شد.

در این مراسم از کودکان شرکت کننده در مسابقات مختلف با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6252763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha