۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲

درخواست مراکش و چین برای میزبانی رقابتهای جهانی کاراته

درخواست مراکش و چین برای میزبانی رقابتهای جهانی کاراته

کنگره فدراسیون جهانی کاراته تشکیل جلسه داد و در خصوص برگزاری مسابقات آینده این رشته تصمیم گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در کنگره فدراسیون جهانی کاراته که در ونیز-جسولو، ایتالیا تشکیل شد و نمایندگان ۸۵ فدراسیون ملی از هر ۵ قاره حضور داشتند.

بودجه و صورت‌های مالی فدراسیون جهانی ارائه و به تصویب اعضای کنگره رسید. همچنین عضویت فدراسیون کاراته مکزیک به صورت دائمی در این کنگره پذیرفته ودر مورد میزبانی‌های آینده تصمیم گیری شد.

در ادامه در خصوص رکورد شرکت در مسابقات جهانی رده‌های پایه ایتالیا، جام جهانی کاراته در پامپلونا اسپانیا، کمپ آموزشی جوانان در پورک کرواسی و مسابقات مقدماتی قهرمانی انفرادی بزرگسالان جهان در پاریس فرانسه ۲۰۲۵ برگزار می‌شود؛ بحث و گفتگو شد.

وضعیت کاراته در بازی‌های المپیک جوانان داکار در سال ۲۰۲۶ نیز مورد بررسی قرار گرفت و همچنین اعلام شد فدراسیون جهانی کاراته به دنبال گنجاندن این رشته در رویدادهای المپیک آینده، به ویژه در بازی‌های المپیک ۲۰۳۲ بریزبن است.

کنگره پیشنهاد کمیته اجرایی را برای تعیین شهرهای میزبان برای رویدادهای ۲۰۲۶ را هم تصویب کرد. رباط مراکش میزبان مسابقات جهانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال و هانگژو چین میزبان جام جهانی کاراته در سال ۲۰۲۶ خواهند بود.

کد خبر 6252795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha