۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹

۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هوراند افزوده شد

۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هوراند افزوده شد

تبریز - افتتاح مدارس ۳ کلاسه ازناب و مردلو همزمان با حضور خیرین مدرسه ساز مطرح کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در آذربایجان شرقی انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، و جمعی از خیرین خیریه مکتب النبی و خیریه برین شمیرانات، آذری‌های مقیم تهران، برگزار شد، مدارس روستاهای مردلو و ازناب سفلی هوراند، افتتاح گردید.

محمد نجفی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تشریح اطلاعات پروژه‌های آموزشی مورد افتتاح افزود: مدرسه مردلو و ازناب، هرکدام در ۳ کلاس درس و با ۱۳۵ مترمربع و جمعاً با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید که ۳۰ درید اعتبارات این مدارس توسط خیرین محترم و ۷۰ درصد توسط دولت سرمایه گذاری شده است.

بنی آدم، رئیس هئیت مدیره خیریه برین شمیرانات و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران، در آئین افتتاح اذعان داشت: بچه‌هایی که در این مدارس تحصیل می‌کنند، بر گردن ما حق دارند و باید از عدالت آموزشی بهره مند شوند، باید از داشته‌ها و امکاناتمان به آنها رسیدگی بکنیم.

بنی آدم اظهار داشت: دانش آموزان عزیز، فرزندان من، شما لیاقت پیشرفت را دارید، شما شایسته امنیت کشور را دارید و با تحصیل در این مدارس نو و زیبا به مدارج رفیع و مقامات ارزنده دسترسی پیدا خواهید کرد.

وی خطاب به دانش آموزان، معلمان، یادآور شد: فرزندان من قدر مدرسه خود را بدانید این مدارس امانتی است که بعد از شما به نسل بعدی و آیندگان واگذار می‌شود لذا از مدارسی که خیرین ساخته‌اند محافظت بکنید و مثل روز اول حفظش کنید چون ایران آینده را شماها می‌سازید.

کد خبر 6252867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha