۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲

پس از بازگشت دوباره؛

کریم باقری: مدت قراردادم اهمیت ندارد/ خوشحالم که برگشتم

کریم باقری: مدت قراردادم اهمیت ندارد/ خوشحالم که برگشتم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه با پرسپولیس هستم و بعد از یک سال وقفه‌ای که پیش آمد خیلی خوشحالم که دوباره به جمع سرخپوشان بازگشتم.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم باقری پس از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس در خصوص بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان اظهار کرد: ابتدا از درویش تشکر می‌کنم بابت تلاش یک ماهه‌ای که برای بازگشت من داشت. همیشه با پرسپولیس هستم و بعد از یک سال وقفه‌ای که پیش آمد خیلی خوشحالم که دوباره به جمع سرخپوشان بازگشتم.

وی افزود: چه زمانی که بازی می‌کردم و چه زمانی که به عنوان مربی در پرسپولیس بودم، تمام تلاشم را انجام می‌دادم که اتفاقات خوبی رقم بخورد. خوشبختانه پرسپولیس این روزها و پس از آمدن گاریدو نتایج خوبی گرفته و اتفاقات خوبی رقم خورده است. امیدوارم با هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

مربی پرسپولیس در خصوص بازگشت مجدد گاریدو به تیم گفت: من گاریدو را ندیدم ولی گویا آقای درویش هماهنگی‌های لازم را انجام داده است. منتظریم که گاریدو از سفر برگردد و جلسه‌ای داشته باشیم.

باقری با بیان اینکه در این مدت با برخی از بازیکنان تیم در ارتباط بودم؛ گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد. لیگ هر سال سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها خیلی خوب خودشان را آماده می‌کنند. امیدوارم پرسپولیس با تلاش بازیکنان و کادر فنی اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی در خصوص این موضوع که بازگشتش می‌تواند بمب نقل و انتقالات پرسپولیس باشد، گفت: نه این‌طور نیست من هم مثل بقیه‌ها خیلی ساده و راحت آمدم و مشکلی نبود. جا دارد از همه هواداران پرسپولیس تشکر کنم که در این مدت خیلی خوب حمایت کردند. دست همه‌شان را می‌بوسم و تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

مربی پرسپولیس درباره مدت قراردادش هم توضیح داد: زمان آن مهم نیست، اینکه اجازه دادند من در کنار تیم باشم، لطف آقای درویش و بقیه دوستان است و سایر مسائل مهم نیست.

کد خبر 6252917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha