۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۶

باشگاه «باور» هلال ‌احمر قزوین رتبه نخست کشور را از آن خود کرد

باشگاه «باور» هلال ‌احمر قزوین رتبه نخست کشور را از آن خود کرد

قزوین- سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: باشگاه آموزش و رسانه این استان با عنوان «باور» با کسب جایگاه برتر در شش ماهه نخست سالجاری، موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر.؛ ناصر صبوری غیاثوند اظهار کرد: در آستانه ۲ سالگی تأسیس باشگاه آموزش و رسانه موسوم به «باور» با ارزیابی فعالیت اعضای این باشگاه توسط روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور در شش ماهه نخست سالجاری، استان قزوین موفق به کسب مقام اول در سطح کشور شد.

وی افزود: این ارزیابی در حوزه سطح مهارت رسانه ای، میزان مشارکت، کیفیت و خلاقیت محتوای تولید شده، سرعت و دقت در اطلاع رسانی، میزان تأثیرگذاری و همکاری در نشر، جذب و نگهداشت داوطلبان و کیفیت و تعداد برنامه‌های آموزشی، صورت گرفته که استان قزوین در تمام این شاخصها موفق به کسب امتیازات بالایی شده است.

صبوری غیاثوند اشاره کرد: روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور در قریب ۲ سال گذشته از اعضای داوطلب رسانه‌ای در قالب باشگاه آموزش و رسانه «باور» به عنوان بازوی روابط عمومی استانها و سازمانها با ساماندهی، آموزش و استفاده از ظرفیت این اعضا، بهره گرفته است که حضور داوطلبانه اعضای باشگاه باور به ویژه در شرایط بحرانی و حوادث، نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی به جامعه، انعکاس فعالیت‌های جمعیت هلال احمر، بالا بردن آگاهی عمومی و بهبود روند خدمت‌رسانی داشته است.

وی افزود: روابط عمومی، عوامل ستادی و شهرستانی استان قزوین، بیشترین حمایت از اعضای باور و بالاترین سطح حمایت از مشارکت در پوشش رسانه‌ای شایسته برنامه‌های ملی و فراملی توسط اعضای باشگاه باور را داشته‌اند که این حمایت و تعامل در استان قزوین شایسته قدردانی است و باعث کسب این مقام بوده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ضمن قدردانی از تسهیلگر باور استان، اعضای باشگاه باور و روابط عمومی استان، یادآور شد: در کسب این عنوان و موفقیت عوامل ستادی و شهرستانی دیگری نیز مشارکت داشته اند و این موفقیت در کنار توفیقات دیگر جمعیت که در حوزه امداد و نجات، جوانان و سایر حوزه‌ها کسب شده است نوید آینده ای روشن برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم شریف استان را دارد.

کد خبر 6252962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha