۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

وعده صادق ۲ و جمعه نصر سرمایه‌های معنوی شیعه هستند

وعده صادق ۲ و جمعه نصر سرمایه‌های معنوی شیعه هستند

مشهد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آنچه که در وعده صادق و در جمعه نصر اتفاق افتاد سرمایه بزرگ اجتماعی شیعیان و خصوصاً ایرانیان است که جهان چشم به آن دوخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین زاده اظهار کرد: آنچه در وعده صادق ۲ و جمعه نصر اتفاق افتاد سرمایه بزرگ شیعیان را نشان داد و بزرگی شیعیان و رهبری آنان را به جهانیان اثبات کرد. امروز پرچم مقاومت به دست فرزندان امیرالمومنین (ع) است، مکتبی که پرچم سرخ آن بر گنبد حرم سید الشهدا (ع) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان سیر تاریخی از آغاز و گسترش دین اسلام تا کنون، به بیان کارشکنی‌های یهود در مقابل مسلمانان در این مسیر تاریخی اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) آمد تا ملاک برتری تقوا باشد، اما یهود از همان روز اول به مخالفت با پیامبر برخاستند و این تقابل تاریخی همچنان ادامه پیدا کرده است و اوج آن نیز امروز در فلسطین و لبنان دیده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به اتفاقات این روزهای سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و افزود: امروز پرچم مقاومت به دست فرزندان امیرالمومنین (ع) است. مکتبی که پرچم سرخ آن بر گنبد حرم سید الشهدا (ع) است.

حسین‌زاده تاکید کرد: شیعه «هیهات منا الذله» دارد و تن به ذلت نمی‌دهد و برای همین است که می‌تواند مقابل ظلم و استکبار بایستد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر شهید سید عباس موسوی و شهید سید حسن نصرالله به شهادت رسیدند، حزب‌الله در جنگ با اسرائیل مصمم‌تر ایستاده است.

وی گفت: آنچه که در وعده صادق و در جمعه نصر اتفاق افتاد نیز سرمایه بزرگ اجتماعی شیعیان و خصوصاً ایرانیان است که جهان چشم به آن دوخته است. این ایستادگی نتیجه قدرت ایمان است و دنیا این را می‌بیند.

حسین زاده تاکید کرد: باید بایستیم و با صدای بلند رجز بخوانیم و بدانیم راهی که آغاز شده، به محو رژیم منحوس صهیونیستی منجر خواهد شد.

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه عکس «دنیای بدون روتوش» توسط پایگاه خبری سیاستکده با مضمون مروری بر حوادث ۷ اکتبر و جنایات رژیم منحوس اسرائیل از نگاه رسانه‌های جهان برگزار شد.

کد خبر 6252964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha