۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۹

استاد حوزه علمیه قم:

ریشه دار شدن مقاومت و اتحاد مسلمانان از برکات طوفان الاقصی است

ریشه دار شدن مقاومت و اتحاد مسلمانان از برکات طوفان الاقصی است

قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: ریشه‌دار شدن مقاومت در جبهه مقاومت و اتحادی که در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده از برکات طوفان الاقصی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه پنجشنبه در مسجد امام حسن عسکری (ع) پردیسان با اشاره به نماز جمعه حماسه ساز هفته گذشته مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبر انقلاب تهدیدهای دشمن را گرد نعلین خود هم حساب نکردند و این قدرت ناشی از قدرت خداوند است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: امروز نبرد حق علیه باطل به اوج خود رسیده است و در هیچ زمانی از تاریخ بشریت جبهه حق به این اندازه قدرت نداشته است.

وی ابراز کرد: در طول تاریخ سابقه نداشته است، کشوری که قدرت هسته‌ای ندارد به سه کشوری که قدرت هسته‌ای دارند، حمله کند و آنان هیچ غلطی نتوانند بکنند.

حجت الاسلام ماندگاری عنوان کرد: طوفان الاقصی باعث شد تا اسرائیل از همه جهات ضعیف شود و شاهد مهاجرت معکوس باشد و تحقق این عملیات یک صف بندی جدید و محکمی تشکیل شده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برکات و آثار طوفان الاقصی تصریح کرد: این اعتماد به نفسی که میان کشورهای اسلامی در مقابل استکبار اتفاق افتاده اعتماد به نفسی مبتنی بر اعتماد به خداوند است.

سخنران این مراسم طوفان الاقصی را پر از خیر و برکت دانست و اظهار کرد: طوفان الاقصی طرح صلح ابراهیمی و اسرائیلی را خنثی کرد.

وی با اشاره نماز جمعه نصر بیان کرد: مقام معظم رهبری تهدیدهای دشمن را گرد نعلین خود هم حساب نکردند و این قدرت ناشی از قدرت خداوند است.

حجت الاسلام ماندگاری افزود: در ۲۰۰ سال گذشته هر جنگی که اتفاق افتاد، تکه‌ای از کشور ما را برداشتند، اما در ۴۰ سال گذشته یک وجب از این خاک هم از دست نرفت و این یعنی انقلاب اسلامی توانسته تا مدافعین حرم و سربازان وطن تربیت کند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک قدرتی به جهان ارائه کرده است که به غرب و شرق متکی نیست و این قدرت به قدرت الهی متکی است.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه در یکی از حساس‌ترین مقاطع انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، امیدواری، مؤثر بودن و مقصر نبودن را سه باب قطعی ظهور دانست.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آیه پنج سوره قصص و آیه چهارده سوره انبیا تصریح کرد: اگر باور داریم که ظهور قطعی است باید امیدوار باشیم و هرچه این باور قطعی‌تر باشد، ظهور نزدیک‌تر خواهد شد.

وی افزود: اگر به ظهور باور داریم، باید برای آن مؤثر باشیم ضمن اینکه امام زمان (عج) به فرمانده نیاز دارد، پس برای تربیت این نیروهای مؤثر و شجاع ما باید وارد عمل شویم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می‌فرمایند رویش‌ها را ببینید نه ریزش‌ها را، دستاوردها را ببینید نکاستی‌ها، بیان کرد: این اقتدار هزینه‌هایی هم دارد، شهادت هیچ زمان برای ما خسران نبوده است.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به ایجاد این صف بندی جدید و محکمی که میان جهانیان اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: ریشه‌دار شدن مقاومت در جبهه مقاومت و اتحادی که در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده از برکات طوفان الاقصی است.

کد خبر 6253076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha