۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۷

احداث ۳۵۰ واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد

احداث ۳۵۰ واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر- استاندار بوشهر از آغاز طرح احداث ۳۵۰ واحد مسکونی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده پنج شنبه شب در آئین آغاز عملیات اجرایی منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با عنوان شهرک شهید دشت بوری در محدوده زمین‌های تازه الحاق شده به شهر بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان بوشهر از اولویت‌های نخست استان بوشهر برای واگذاری زمین بوده تا واحدهای مسکونی موردنیاز حافظان امنیت به نحو مطلوبی تأمین شود.

وی افزود: اکنون جای خوشحالی است که همزمان با روز پایانی هفته نیروی انتظامی شرایط فراهم شد تا عملیات اجرایی شهرک مسکونی شهید دشت بوری این نیرو در بوشهر عملیاتی شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در کنار این ۳۵۰ واحد مسکونی، در شهرهای کنگان، برازجان و دیلم نیز واحدهای جدید برای کارکنان نیروی انتظامی عملیاتی شده و یا بزودی آغاز می‌شود که جمع این واحدها در فاز نخست به حدود یکهزار دستگاه خواهد رسید.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز می‌توانند بر اساس ضوابط تعریف شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی زمین موردنیاز خود را دریافت کنند.

محمدی زاده یادآور شد: در بوشهر ۶۵ هکتار زمین نیز به سازمان انرژی اتمی داده شده تا برای کارکنان خود مسکن بسازد.

محمدی زاده اظهار کرد: عملیات اجرایی واحدهای مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر ظرف ۱۵ روز آینده عملیات آماده سازی را آغاز می‌کنند.

کد خبر 6253121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha