۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۸

رئیس سازمان سینمایی کشور مطرح کرد؛

اسقبال جامعه بین‌الملل از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان

اسقبال جامعه بین‌الملل از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان

اصفهان- رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: تعداد فیلم‌های ارسالی از کشورهای دنیا به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان نشان از اسقبال جامعه بین‌الملل از این جشنواره دارد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد خزاعی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که در سالن اجلاس اصفهان برگزار شد با اشاره به اهمیت جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: خوشبختانه این جشنواره باشکوه هر چه تمام‌تر در اصفهان برگزار شد و توانست رکورد جدیدی را ازلحاظ بیننده به خود کسب کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ا استقبال فراوانی از سوی کودکان و نوجوانان همراه بود و همین امر باعث شد سانس‌های فوق‌العاده را در این دوره از جشنواره شاهد باشیم و برخی آثار برای اولین بار نمایش داده شد.

رئیس سازمان سینمایی کشور تصریح کرد: شرکت‌کنندگان و فیلم‌سازان حدود ۶۰ کشور آثار خود را به این دوره از جشنواره ارسال کردند که این نشان از اسقبال جامعه بین‌الملل از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان دارد و حتی مهمانان خارجی از این دوره از جشنواره استقبال فراوانی کردند.

وی با مثبت قلمداد کردن تلاش‌های مدیریت شهری اصفهان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، گفت: در ۳۰ کشور دنیا ما آثار حوزه پویانمایی را به راه انداختیم و بر این اساس با به‌کار بردن فناوری‌های جدید می‌توان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

خزاعی بابیان اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان سال‌های سال فراز و نشیب فراوانی را تجربه کرده است، اضافه کرد: این روزها شاهد برگزاری استاندارد هر چه بیشتر این جشنواره هستیم.

کد خبر 6253126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha