۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰

امام جمعه موقت سنندج:

رژیم صهیونیستی بدنبال مبارزه با پرچم «لا اله الا الله» است

رژیم صهیونیستی بدنبال مبارزه با پرچم «لا اله الا الله» است

سنندج_امام جمعه موقت سنندج گفت: رژیم صهیونیستی امروز بدنبال مبارزه با پرچم «لا اله الا الله» بوده و بی رحمانه به دنبال ترور رهبران اسلامی و مردم و کودکان بی گناه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های این هفته مسجد جامع سنندج در جمع نمازگزاران این شهر، با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروهای انتظامی و پلیس در استان کردستان با تلاش شبانه روز برای امنیت مردم تلاش می‌کنند و از زحمات آنها قدردانی می‌کنم.

وی همچنین با تبریک سالروز سازمان بازرسی استان کردستان اظهار کرد: سازمان بازرسی نیز بر نظارت دستگاه‌ها فعالیت دارند و در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنند که تلاش این سازمان نیز در استان ستودنی است.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به جنایات رژیم غاصب در لبنان، غزه و فلسطین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز به دنبال مبارزه با پرچم «لا اله الا الله» بوده و بی رحمانه به دنبال ترور رهبران اسلامی و مردم و کودکان بی گناه است و امیدواریم روزی برسد که شاهد نابودی این رژیم منحوس باشیم.

وی با بیان اینکه حاکمان جنایتکار سایر کشورها از جمله آمریکا از اقدام وحشیانه این رژیم حمایت می‌کنند، افزود: کشورهایی که از رژیم منحوس صهیونیستی دفاع می‌کنند خود نیز منحوس و نابود شدنی هستند.

پیام آیات قرآن کریم در زندگی باید جاری شود

ماموستا خالدی اعلام کرد: تمامی آیات قرآن کریم دارای پیام است و پیام‌های قرآنی رگ و ریشه و استخوان و سلول‌های بدن را باید در بربگیرد و امروز که در مسجد دور هم جمع شده‌ایم باید آیات و کلام الهی را یاد بگیریم و دستورات الهی را مورد بحث قرار بدهیم و در زندگی جاری و ساری کنیم.

وی اضافه کرد: هر کسی که مکلف به ادای تکلیف الهی است باید آماده امتحان الهی باشد و از این آزمون سربلند بیرون بیاید.

امام جمعه موقت سنندج اذعان کرد: ناسپاسی نعمات الهی رزق و روزی و برکت را کم می‌کند بنابراین باید زیر پرچم «لا اله الا الله» و «محمد رسول الله» حرکت کنیم و یاد خدا را فراموش نکنیم و شکرگزار و قدردان باری تعالی باشیم

وی مطالعه سیره و روش زندگی پیامبر و یاران ایشان را مورد تاکید قرار داد و افزود: الگوگیری از زندگی پیامبر مکرم اسلام رضایت پروردگار را نیز به دنبال دارد.

ماموستا خالدی اضافه کرد: نعت و ثنای پروردگار و شکر خداوند موجب رضای خدا خواهد شد و لطف پروردگار شامل حال بندگان شاکر می‌شود.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان اضافه کرد: همه شما نسل مسلمان هستید و اگر ایرادی در وجود مسؤولان و متولیان می‌بینید بیانگر ایراد در قرآن، فرمایشات پیامبر و اهل بیت نیست بنابراین باید مراقب ایمان و عمل خود باشید.

کد خبر 6253339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha