۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴

دراگون‌بوت قهرمانی آسیا-هنگ‌کنگ

نماینده دراگون بوت بانوان ایران صاحب دو مدال نقره شد

نماینده دراگون بوت بانوان ایران صاحب دو مدال نقره شد

تیم دراگون‌بوت بانوان سکان تهران نماینده ایران در رقابت ۲۲ نفره ۲۰۰۰ متر پس از تیم چین در جایگاه دوم مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دراگون بوت قهرمانی آسیا از ۱۸ تا ۲۲ مهرماه در هنگ کنگ برگزار می شود و تیم بانوان دراگون‌بوت سکان تهران نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

این تیم در رده سنی آزاد و زیر ۲۴ سال این رقابت‌ها شرکت کرده است. تیم ایران در رقابت فینال دراگون‌بوت ۲۲ نفره مسافت ۲۰۰۰ متر با تیم‌های هند، هنگ‌کنگ، چین و چین‌تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان ۱۰:۳۷.۱۲۰ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره کسب کرد. در این رقابت چین اول و چین‌تایپه سوم شدند.

این تیم در رقابت ۲۲ نفره مسافت ۲۰۰ متر نیز پس از رقابت در دو راند با مجموع زمان ۱:۵۵.۶۷۲ دقیقه پس از نمایندگان تایلند، چین‌تایپه، چین و هنگ‌کنگ پنجم شد.

تیم ایران در دراگون‌بوت ۱۲ نفره زیر ۲۴ سال در مسافت ۲۰۰ متر پس از دو راند رقابت و کسب مجموع زمان ۲:۰۱.۳۴۰ دقیقه دوم و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت چین اول و هنگ‌کنگ سوم شدند.

نمایندگان ایران در دراگون‌بوت ۱۲ نفره رده سنی آزاد مسافت ۲۰۰ متر نیز پس از رقابت در دور مقدماتی، شانس مجدد، نیمه‌نهایی و فینال در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

سجاد غریبی مدیر فنی و فائزه مرادی عراقی مربی ورزشکار این تیم هستند. زهرا اصلانی، متینه کرمامازندی، زهرا تجسنجرانی، مژده مطرقی، هلیا طالبی، الهام محمدی‌تبار، فاطمه موسوی، مبینا خورج، متینه بانکو، فاطمه صمدیانی، هیوا افضلی، گلناز غضنفریان، رومینا علیجان تمیمی، روشنک محمدیان، آنیتا آبادی، هدیه غیاثوند، اسماً آشوری، هلیا حوصله‌پو، مهدیه محمدی و عطیه امیری ورزشکاران تیم سکان تهران در این رویداد هستند.

کد خبر 6253400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha