۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴

امام جمعه موقت زنجان:

ملت ایران همواره در صحنه حضور حماسی دارند

ملت ایران همواره در صحنه حضور حماسی دارند

زنجان-امام جمعه موقت زنجان گفت: ملت ایران همواره ثابت کردند که در صحنه‌های مختلف در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضوری پرشور و حماسی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیات در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به حضور حماسی مردم در نماز جمعه هفته گذشته که به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: نماز جمعه هفته گذشته حاکی از آن بود که مردم ایران اسلامی همواره در همه صحنه‌ها ثابت کردند که برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی حضوری حماسی خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه این حضور حماسی نه تنها برای ایران اسلامی، بلکه در دفاع از جبهه مقاومت نیز ثابت شده و ملت ایران در این راستا همواره ثابت‌قدم و متحد هستند، اظهار کرد: حضور حماسی مردم ایران در نماز جمعه هفته گذشته علاوه بر اینکه ارادت ملت ایران به مقام معظم رهبری را به اثبات رساند، حاکی از اتحاد ملت برای دفاع و حمایت از جبهه مقاومت بود.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه بی‌شک همه ما گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب بوده و در همین راستا سخنرانی مقتدرانه و شجاعانه مقام معظم رهبری در خطاب به جهانیان را شنیدیم، تصریح کرد: حضور مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران در شرایط کنونی حاکی از شجاعت این عالم فرزانه داشت و همه به عینه دیدند که امام خامنه‌ای در دفاع از مظلوم و جبهه مقاومت سخنان قاطعی ایراد کردند.

بیات با اشاره به اینکه تجربه نشان داده است که هرگاه ملت ایران در همه صحنه‌های حضور حماسی داشتند، نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شده است، خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام نیز بر حمایت از مظلومان و برادران دینی تاکید شده و ملت ایران نیز به تبعیت از مبانی اسلام از مردم مظلوم فلسطین و لبنان دفاع خواهند کرد.

کد خبر 6253450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha