۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰

امام جمعه رودسر تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در پرداخت معوقات حقوق کارگران آبفای رودسر

ضرورت تسریع در پرداخت معوقات حقوق کارگران آبفای رودسر

رودسر -امام جمعه رودسر گفت: پرداخت معوقات حقوق کارگران آب و فاضلاب رودسر ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رودسر اظهار کرد: آمار ها نشان می د هد شهرستان رودسر جز اولین‌ها در حوزه ورزشی گیلان است که باید امکانات و تجهیزات لازم را برای ورزشکاران فراهم ساخت.

وی به مسمومیت مشروبات الکی عده‌ای از هموطنان طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: در کشورهای اسلامی این نوع حرکت‌ها نا مناسب است و مسئولان باید آن را رصد و چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی نوری با اشاره به به معوقات کارگران آب فاضلاب شهرستان ادامه داد: اگر چه به مسئولان استانی نامه مخابره شده ولی همچنان این معوقات وجود دارد که امیدواریم هرچه زودتر مشکل رفع و پرداخت شود.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه کسانی که این روزها جنایات وحشی رژیم صهیونیستی را می بیند اما در مقابل این جنایت سکوت می‌کند آنان عاق پیامبر، حضرات معصومین هستند.

حجت السلام ابراهیمی بیان کرد: برخی از سران عرب لبخند صهیونیست، آمریکا را به ناله‌های مادر فرزند غرق در خون ترجیح می‌دهند که آنان در حقیقت عاق حضرات معصومین هستند وکسانی که به این مظلومین کمک می‌کنند دل امام زمان (عج)، پیامبر را خوشحال کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جهاد، مقاومت، صبر و استقامت در برابر ناملایمات و تجاوزهای دشمنان بخشی از هویت ملت ایران است، بیان کرد: دشمنان بدانند ملت ایران در طول ۴۶ سال از عمر انقلاب در صحنه‌های مختلف به‌ویژه تحریم‌ها، ترورها و هشت سال دفاع مقدس سختی‌های زیادی را تجربه کرده و همواره با مقاومت و ایستادگی از آن عبور کرده و آب دیده شده است.

کد خبر 6253476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha